Problem ze sterownikami do dźwięku

Mam problem z dźwiękiem na moim laptopie

Niedawno zainstalowałem xp profesional z sp3 a wczesniej miałem viste

nie moge nigdzie znaleśc sterowników a instalowałem już dużo niby odpowiednich do tego modelu

nazwa lapka to hp pavilion dv9500 a model dv9652eg

skanowałem programem everest i aida32 a dzwięku mi tam nie wykryło

nie wiem co mam robić

tu jest screen ze skanu aidą

http://imageshack.us/photo/my-images/835/123321t.jpg/

Zgrywuss , popraw tytuł tematu, używając przycisku edytuj, tak aby mówił konkretnie o problemie.

spróbuj HP Software Update, powinno ściągnąć brakujące elementy.

//edit: ewentualnie tutaj

hp software update nie wykrył potrzeby ściągania nowych sterowników

a w tym linku co mi podałeś to trzeba program ściągnąć ale tam trzeba sie zarejestrować

czy rejestracja jest darmowa ??

lepiej nie rejestruj się tam, nie mam doświadczenia z tym programem. tu są interesujące cie sterowniki. powiedz jeszcze, czy karta jest wykrywana przez system?(czy w menedżerze sprzętu jest widoczna)

Znaczy mam takie wykrzykniki

http://imageshack.us/photo/my-images/707/54321n.jpg/

a te sterowniki co mi podałeś to są do visty a jak wybiore sterowniki do xp to zostaja tylko 4 mozliwosci

sorry za pomyłkę, późno w nocy już było.tu masz jak zainstalować sterowniki do lapków z serii 9500 i w opcji download swoje sterowniki do xp.

Niestety dzwięk dalej mi nie dziala …

Karta dzwiekowa napewno jest dobra ponieważ jak mi jakiś błąd wyskakuje to ten dziwny dzwięk sie pojawia ale nic poza tym ;(

na pewno tak zrobiłeś?

Tu pisze ze mam rozpakować realek HD audio – WDM_R183.zip i włączyć setup

potem UAA – sp32646.exe

a potem znowu setup z HD audio – WDM_R183.zip

to co ja mam najpierw zaistalowac to pierwsze potem to drugie i znowu to pierwsze ??

robiłem już wszystkie mozliwosci i dalej nie ma dzwięku

sterownik realtek normalnie sie instaluje ale w menadżerze urządzeń dalej mam wykrzyknik przy