Problem-Zepsity Sprzęt?


(Maximus Zabrze) #1

Czesc amm taki wielki problem wyciągłem z kompa wentylator i radiator który był na procku w celu przeczyszczenia i jak włozyłem spowrotem to jak włączam kompa to mi przy włączeniu jakies 2 min to jest dzwięk pikkk,dalej jak włacze jakoms gre to sie natychmist zawiesza komp pracuje dysk i tu nagle jak sie zawiesil dysk przestal pracowac i tak samo jak np.robie skanowanie antywirem prosze o pomoc.


(Jacek Bydgoszcz) #2

Sprawdź czy dobrze podłączyłeś wentylator,po drugie czy nałożyłeś nową pastę na procesor przed założeniem radiatora?


(Maximus Zabrze) #3

pasty nie mam temp procka to 50-60 stopni w stresie co to znaczy przy windowsie jak włącam do jest pikk ale jak jestem w windowsie?


(lazikar) #4

To ją szybko nakładaj. ;]


(JNJN) #5

Musi być - uważaj na rdzeń CPU (jeśli odkryty) aby go nie ukruszyć.

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=72248


(Maximus Zabrze) #6

a w jaki sposób moglem uszkodzidz rdzen czyscilem go suchym wacikiem?

dalem 1 krople i moze musze trochce czekac jak myslicie?

Złączono Posta : 06.08.2006 (Nie) 10:28

ej ale czemu mi się ciągle bez przerwy co 10 min zawiesza temperatura procka jest w normie 37 C ??

moze mam jakies swinstwo na kompie??


(lazikar) #7

Wklej loga.


(McDracullo) #8

Rakol sprawdź temperatury wszytskich podzespołów

jak tam napięcia?


(Maximus Zabrze) #9

To tak dodam ze mocowanie mam z 1 strony urwane czyli mocuje tylko 3 boki zaiast 4 i sie do konca nie dociska ale wczesniej tez tak mialem i bylo okej.

Dodam że jak włącze takie aplikacje jak udostepnianie plików w programie Dc++ to jest zwis i jak chcę wgrać XP przy tabeli wyboru dysku i zwis jakos juz kilka godzin moge grac w gry tylko jak włącze udostepnianie to zwic a tu daje screna:

czekam na wasze sugestie