Problemy po przeniesieniu folderów systemowych

Ostatnio przy pomocy WinXp Managera zmieniłam lokalizację folderów systemowych, bo mam zbyt mało miejsca na partycji C. Przeniosłam m. in. pulpit i moje dokumenty. Na początku wszystko działało dobrze, komp przyśpieszył. Nagle się okazało, że nie działa zapisywanie nowych kompozycji. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Jestem zielona w te klocki. Może nie tak jak dawniej, ale nie obędzie się bez pomocy.

Nie wszystko zrozumiałem ale mogę coś niecoś podpowiedzieć.

PPM na C -> Właściwości - Narzędzia -> Sprawdż zaznacz ,Automatycznie napraw błędy systemu plików" oraz ,Skanuj dysk i próbuj odzyskać uszkodzone sektory", zrestartuj komputer i czekaj.

Plików i folderów systemowych nigdy nie ruszaj jak się dobrze nie znasz - są nieraz inne bezpieczniejsze rozwiązania problemu.

Jeżeli już coś robisz a nie jesteś pewna swoich możliwości albo odnośnie programu / jest ich… /

to powinnaś najpierw zrobić tzw. ,punkt przywracania systemu", jeżeli zrobiłaś to przywróć system.

Może istnieje możliwość przeniesienia folderów w poprzednie miejsce ?

Pulpitu nie przenoś a ,Moje dokumenty" można zrobić inaczej :

a/ zrób folder ,Moje dokumenty 2" na dysku D.

b/ przenieś wszystko z systemowych ,Moich dokumentów" do ,Moich dokumentów 2" / tylko to co można ponieważ mogą być np. z programów i tych nie ruszaj, zrób Moja muzyka, książki elektroniczne, obrazy, wideo - wszystko 2 /.

c/ Start -> Panel sterowania -> Ekran -> Pulpit -> Dostosuj pulpit odznacz ,Moje dokumenty" / znikną z pulpitu /.

d/ Zrób skróty folderów ,Moje dokumenty 2" z dysku D i umieść je do nowo utworzonego folderu na pulpicie również pod nazwą ,Moje dokumenty 2".

Dodatkowo temat :

viewtopic.php?f=13&t=234056

Do XMan.