Wszystko jest ok - pobiera, można podejrzeć, otworzyć folder z pobranym zdjęciem itp. Z wydrukiem z banku podobnie. IE9 mam dla Windowsa 7, wersja angielska, aktualizowany wraz z systemem.
Problem może wynikać z jakieś blokady ze strony antywirusa. Wyłącz go i zobacz efekt.
Ewentualnie problem może być w zbyt restrykcyjnej polityce bezpieczeństwa IE - tu za bardzo nie pomogę, bo dawno się tym nie bawiłem.
IE9 to dobra przeglądarka i Twój problem jest raczej dość prosty do rozwiązania, tak mi się wydaje.
Prawdopodobniej masz skopaną konfigurację IE. Wejdź w ustawienia i poszukaj opcji “przwróć ustawienia domyślne” czy jakoś tak. Wyczyść pamięć IE i ponownie odpal przeglądarkę, zaloguj się na konto mailowe i spóbuj teraz zapisać fotki, powinno pójść bez problemu, to samo z wydrukami z banku elektronicznego.
Dzięki krisp. Pomogło. Byłem jednak tak zdesperowany, że poszukałem sobie winnego w IE9. Sorki, panowie i panie producenci programu.
– Dodane 02.06.2012 (So) 21:27 –
Przy okazji powiem, w czym był problem.
Kiedy miałem WinXP z przeglądarką chyba IE8 lub 7, ustawiłem opcje internetowa tak, jak sugerował bank. Po przejściu na Win7 i IE9 skorzystałem z tych samych ustawień. W nich bank kazał zaznaczyć opcję *Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysk. Więc tak zrobiłem. I powstał problem, bo nie mogłęm np. wydrukować bankowych potwierdzeń przelewów oraz np. pobrać zdjęć itp. załączników w poczcie. No i po zresetowaniu ustawień jak mi poradził krisp problemy zniknęły. DOPIERO wtedy doczytałem w poczcie z banku, żeby sobie nie zaznaczał opcji *Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysk. GAPA ze mnie.