witam,
z cyklu “Z Archiwum X”;
posiadam program eTrust EZ Antivirus 2005 (wersja rozprowadzana z licencją windowsa); do tej pory nie miałem żadnych
zastrzeżeń ale …; przy próbie dołączenia do mojego komputera drugiego pc-ta i
rozdzieleniu netu w sieci LAN program się zbuntował; po instalacji usługi
Udostępnianie Internetowe (na głównym pc-cie) po restarcie na pasku w sys trayu
(koło zegara) na ikonce programu EZ Antivirus pojawił się czerwony krzyżyk; od
tej pory komputer nie łączy się z internetem;
deinstalacja programu nie pomogła;
po reinstalce systemu i ponownej próbie zainstalowania usługi Udostępnianie
Internetowe problem się powtarza;
napewno więcej nie zainstaluję tego programu ale chciałbym uniknąć stawiania
systemu od nowa i całego softu; może ktoś miał tego typu problem i wie jak go
rozwiązać;
pozdrawiam
Złączono Posta : 15.09.2005 (Czw) 17:46
udało mi się ustalić, że może to być związane z opcją Real Time; może taka podpowiedź pomoże w znalezieniu rozwiązania…