Problemy z programami Emule i Ares

Witam Mam problem z programami Emule i Ares. Mianowice wygląda to tak, że po zainstalowaniu programu mogę ściągać cokolwiek przez kilka minut (w Emule pobrało mi się 30 mega) później wszystko się zatrzymuje i czeka, strony www się nie otwierają w żadnej przeglądarce. Używam IE8 i Google Chrome. Internet Orange Freedom 512. Odinstalowałem programy i strony się otwierają. Może macie jakieś pomysły jak to zrobić żebym mógł mieć jakiś program p2p. Z góry dziękuję.

natan007 , zwiększ limity na przesył.

  1. Napisz jakiego używasz antywirusa i jakiego firewalla?

  2. Wejdź do menadżera urządzeń i wyłącz Tryb oszczędzania energii w koncentratorach USB.

Olcia, a jak się zwiększa limity na przesył?

Kochamchomiki używam avasta a firewalla wcale nie używam.

Dodane 16.06.2009 (Wt) 14:29

Kochamchomiki a jak wyłączyć tryb oszczędzania energii bo jestem zielony.

Ustawienia->Parametry łącza-> w sekcji Możliwości zmień wartości na mniejsze, jeżeli masz zaznaczone po drugiej stronie limity. Jeśli nie to zaznacz i zrób j/w (eMule).

Opcja 1. Kliknij PPM na Mój komputer > Zarządzaj > Menadżer urządzeń > Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej >

PPM na Główny koncentrator urządzeń USB > Właściwości > Zarządzanie energią > odznacz pole przy “Zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia…”

Opcja 2. Spróbuj wyłączyć Avasta na czas używania eMułka i Aresa.

Opcja 3. Prawdopodobnie może to być porostu zapchane łącze więc postępuj zgodnie z tym co Olcia Ci napisała.

Możesz do tego zainstalować program cFos speed do modelowania ruchu http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … +4.52.1509,

który bardzo pomaga przy takich programach zapychających łacze jak eMule i Ares.