Problemy z Rapidem po podłączeniu routera

Witam!

Co jakiś czas przychodzi mi mail od rapida z informacją o zmianie hasła z powodu adresów IP.

Mniej więcej to coś takiego:

Mój router to TP-Link TD - 8910G.

W związku z tym proszę abyście pomogli ustawić mi router w ten sposób żebym mógł normalnie korzystać z Rapida.

P.S. Wcześniej miałem zwykły modem Sagema z Neostrady

Witaj,

Czy te adresy są wszystkie z tpsa (z Twojej podsieci) - tj. możliwe, że router “nie trzyma” połączenia i ciągle zestawia nowe?

tak poczatki to 79 i 83

A patrzyłeś log routera jaki jest powód takiego “zrywania” synchronizacji? Przed komunikatem połączenia powinno być coś dotyczącego urwania połączenia…

@bachus Możesz mi pomóc skonfigurować Loga? Mam tam takie parametry: -Log Level -Display Level -Mode:

Server IP Address: -Server UDP Port:

Oj, nie znam tego routera: wg. instrukcji, którą znalazłem (http://www.atel-electronics.eu/doc/MAN_TD-W8910G.pdf) na 69 stronie:

Tam poklikaj. Jak nie będzie za dużo informacji na routerze, to Ci napiszę jak uruchomić serwer, który przyjmie te logi na Twoim komputerze.