zaku1
(zaku)
1 Wrzesień 2009 17:32
#1
Witam!
Co jakiś czas przychodzi mi mail od rapida z informacją o zmianie hasła z powodu adresów IP.
Mniej więcej to coś takiego:
Dear customer XXX, Based on your download logs, your Premium Account XXX was shared with other people. This is not allowed. It follows a list of all /16 networks having downloaded via your account today: XXXXX Tutaj jest 6 adresów IP It might also be possible that your account has been hacked and other people were using it as well without your knowledge. To protect us and yourself from hackers, we have changed your password to XXX. Feel free to change your password to something suiting you better. Please notice that if we detect many different IP addresses in your account in the future, we reserve the right to permanently close your account. You can check the IPs using your account in the log section of your premium zone. Best regards, RapidShare.com - Support
Mój router to TP-Link TD - 8910G.
W związku z tym proszę abyście pomogli ustawić mi router w ten sposób żebym mógł normalnie korzystać z Rapida.
P.S. Wcześniej miałem zwykły modem Sagema z Neostrady
bachus
(bachus)
1 Wrzesień 2009 18:40
#2
Witaj,
Czy te adresy są wszystkie z tpsa (z Twojej podsieci) - tj. możliwe, że router “nie trzyma” połączenia i ciągle zestawia nowe?
bachus
(bachus)
2 Wrzesień 2009 06:46
#4
zaku:
tak poczatki to 79 i 83
A patrzyłeś log routera jaki jest powód takiego “zrywania” synchronizacji? Przed komunikatem połączenia powinno być coś dotyczącego urwania połączenia…
zaku1
(zaku)
2 Wrzesień 2009 14:53
#5
@bachus Możesz mi pomóc skonfigurować Loga? Mam tam takie parametry: -Log Level -Display Level -Mode:
Server IP Address: -Server UDP Port:
bachus
(bachus)
2 Wrzesień 2009 16:33
#6
Oj, nie znam tego routera: wg. instrukcji, którą znalazłem (http://www.atel-electronics.eu/doc/MAN_TD-W8910G.pdf ) na 69 stronie:
Tam poklikaj. Jak nie będzie za dużo informacji na routerze, to Ci napiszę jak uruchomić serwer, który przyjmie te logi na Twoim komputerze.