Problemy z service.exe


(Aragornbg) #1

Witam, co jakis czas wyskakuje mi blad ze zlym dzialaniem service.exe, i po minujcie komputer sie sam resetuje, prosze o sprawdzenie mojego loga

HiJack

SR

Prosze o pomoc


(Bbieniol) #2

Otwórz notatnik i wklej w nim to:

Plik -> zapisz jako -> zmień rozszerzenie na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG

Odpal plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru i reset kompa :slight_smile:

Ściągnij i zastosuj -> UnHookExec.inf

Po tym nowy log z Silenta :slight_smile:

Wejdź w dziennik zdarzeń:

Start -> uruchom -> eventvwr i sprawdź, czy nie masz błędów zaznaczonych kolorem czerwonym - jeżeli są to wrzuć ich screeny :slight_smile:

:arrow: Jak wstawić zrzut pulpitu?


(Aragornbg) #3

SR


(adam9870) #4

Start >>> uruchom >>> regedit >>> Powinien otworzyć się edytor rejestru w którym przejdź do:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager

Kliknij podwójnie na znajdującą nie tam wartość BootExecute i w okienku które się otworzy skasuj wszystko poza autocheck autochk *

Czy aby na pewno zastosowałeś Unhookexec.inf ?? Prawy klawisz myszki na link >>> zapisz element docelowy jako >>> wskaż gdzie chcesz zapisać i kliknij OK >>> po pobraniu prawy klawisz myszki na plik >>> instaluj.

Pokaż screeny z szczegółów błędów oznaczonych na czerwono o typie Aplication Error oraz możesz Service Control Menager.

Potem proszę wkleić nowy log z Silent Runners.


(Aragornbg) #5

"Czy aby na pewno zastosowałeś Unhookexec.inf Prawy klawisz myszki na link >>> zapisz element docelowy jako >>> wskaż gdzie chcesz zapisać i kliknij OK >>> po pobraniu prawy klawisz myszki na plik >>> instaluj."

tak, zastoswalem to (zainstalowalem, tylko nie wiem czy wszystko poszlo poprawnie bo zaden komunikat ani nic nie wyskoczylo)

1tc7.jpg

2cw9.jpg

3gc1.jpg

4el6.jpg

SR

Złączono Posta : 22.12.2006 (Pią) 22:35

to jak, moze ktos pomoc ?? bo jest to strasznie denerwjace, co chwila sie komp resetuje