Problemy z serwisami w sieci Era

Witam.

Niedawno miałem “przygodę” z serwisem Astro w sieci Era.Tak jak wszystkie serwisy przez dwa pierwsze dni był za darmo,a potem trzeba wysyłać jakieś smsy aby z nich rezygnować,tylko że szanowny operator nie był łaskawy napisać jak to zrobić.Opisywałem ten problem tu na forum i udało mi się go rozwiązać.Dodam,że pisali do mnie ludzie,którzy też mieli problem z wyłączeniem tego serwisu.Zadzwoniłem do Biura obsługi to jak zwykle pani była bardzo miła i poinformowała mnie że już serwis jest nieaktywny.Zażyczyłem sobie,żeby nie przysyłali mi więcej żadnych smsów z serwisami dzwonkami itd.Miano mi to wyłączyć w ciągu 7 dni ale oczywiście się to nie stało.Jakby było mało chyba po dwóch dniach zaczęli mi przysyłać MMS-y z wiadomościami,którego nie zamawiałem.Zrezygnowałem z niego po dwóch darmowych dniach ale było to już dość dawno temu.Kolejny telefon do Biura obsługi i znowu miła pani,z łaski swojej wyłączyła mi ten serwis,a gdy zapytałem się czemu jest aktywny to dostałem odpowiedź,że chyba wysłałem błędnego sms-a i dlatego mi go aktywowali.Jak dobrze pamiętam dostałem informację,że zrezygnowałem z tej usługi.Jak powiedziałem,że chyba powinno byc odwrotnie,że jak chce dalej korzystać z różnych serwisów to wtedy powinno się wysyłać sms-a to miła pani powiedziała,że to jest tak specjalnie zrobione :shock: Myślę,że osób które naciągają na te głupie usługi jest więcej,a moją prośbę o wyłączenie tych reklamowych sms-ów po prostu olali.Trochę się rozpisałem ale lepiej uważajcie na te wszystkie bzdury,które dostajecie,bo rachunek może być wysoki.

następnym razem zapamiętaj nazwosko osoby z któa dana sprawe załatwiałeś i powołaj sie na nią albo złóż na nią skargę