Problemy z serwisem

Kupiłem monitor Asua Vw222s zepsuł się po 3 tygodniach. Wysłałem na gwarancje według instrukcji a otrzymałem:

  • jakiś monitor bez papierów

  • opakowanie było nie oryginalne tak jakby wysyłali dary dla ubogich

  • i do tergo brak opisu awarii i czynności podjętych w celu naprawienia lub wymiany sprzętu

Dla mnie to porażka i dla tego nigdy nie kupie Asusa

Porażka z serwisem a nie Asusem. Proponuje podawać precyzyjne informacje z jakiego serwisu korzystałeś. Tak się składa, że są dwa w tym kraju i obydwa autoryzowane. Skoro masz jakieś pretensje to złóż skargę do Asua

I-r-y-s ,

Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałeś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go nie tytułując poprawnie tematu. Proszę więc zapoznać się w pierwszej kolejności z całym regulaminem forum, a następnie używając przycisku zmien.gif

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika oraz mogą zostać wyciągnięte konsekwencje w postaci ostrzeżenia.

Prawdopodobnie we Wrocławiu ale nie jetem pewien po pracy sprawdzę a gdzie mogę napiąć skargę?? Bo nie mogę znaleźć w sieci adresu.

http://pl.asus.com/aboutasus.aspx?show=3

Wrocław? No to Orika