Problemy z TuneremTV AverTV

Witam. Kupiłem sobie jakiś czas temu tuner AVERTV GO 007 FM do mojego blaszaka i mam problem. Włożyłem go do odpowiedniego portu na płycie głównej, odpaliłem PC, ale niestety urządzenie nie zostało wykryte automatycznie, i instalacja sterowników nie pomogła. Jako że na hardware nie znam się prawie w ogóle to postanowiłem, że wezwę specjalistę. Pan przyjechał, wziął kompa, kilka dni później (w między czasie był weekend) zadzwoniłem i sie dowiedziałem że tuner działa na innych kompach tylko u mnie nie :frowning: Jedyną radę która mi dał to reinstalka windowasa- to niby powinno pomóc. Oczywiście za taką fachową porade policzył sobie 70 zł, żeby nie było…

i teraz pytanie: czy faktycznie reinstalka systemu może coś pomóc? Jeżeli nie, to co może być przyczyną tego że system nie wykrywa tego tunera?

pozdrawiam

jaką masz płytę główną ?? w innych slotach sprawdzałeś ?? bios wygrywa sprzęt ?? być może karta dobrze nie siedzi jednak w slocie (kiepska obudowa)

Ściągnij najnowsze sterki

klik

te z płyty są złe (miałem podobny problem)

Może się z czymś gryzie? np. FireWire lub modem. Poprzestawiaj na slotach. Reinstalka faktycznie moze pomóc (miałem kiedyś na XP problem z modemem na PCI który całkowicie zniknał po dostawieniuinnego urządzenia - nic nie pomogło tylko reinstalka. Spróbuj też ustawień domyślnych BIOSu.

w BIOSie boję się grzebać, bo mam złe wspomnienia jak dysk z ATA na SATA zmieniałem i trzeba to było włączyć w BIOSIe właśnie.

wacek4: a czy winxp sam nie powinien domyślnie wykryć urządzenia? wg. instrukcji to najpierw jest wykryty sprzęt przez system a później nalezy stery zainstalować. (wgrałem te z płytki i nie pomogło)