Problemy ze skanerem i "Przywracaniem systemu"


(Sjegar) #1

Witam,

Dzisiaj Windows (mam XP Professional) chciał się aktualizować. Po prawej stronie paska zadań pokazała się ta żółta tarcza

win-update.jpg

W skład tejże aktualizacji wchodziła między innymi aktualizacja Microsoft Internet Explorer 8. Mój tata(ponieważ jemu się to zdarzyło, ja byłem w szkole) zaakceptował tą aktualizację, która rzecz jasna się zainstalowała. Następnie chciał skserować jakieś dokumenty na skanerze, który jest podłączony do tego komputera. Jestem wyposażony w taki oto skaner: HP Scanjet 4500c.

I tu pojawia się problem, ponieważ kiedy uruchomił program do obsługi skanera (HP Director) pojawił się następujący komunikat: skanerbd.jpg

Po otwarciu pliku otwiera się przeglądarka internetowa, na której jest tylko i wyłącznie logo producenta(HP). Zaczekał z tym problemem na mnie. Ponieważ jakiś czas temu też były kłopoty ze skanerem po aktualizacji IE, postanowiliśmy go[iE8] odinstalować. Postępowałem zgodnie z instrukcją zamieszczoną na tej stornie:

Odinstalowałem program IE 8. Dzięki temu program IE "cofnął się" do wersji 6. Niestety po ponownym uruchomieniu do obsługi skanera, urządzenie nadal nie działało. Próba ponownego zainstalowania oprogramowania do obsługi skanera nic nie poprawiła, gdyż nadal pokazuje się to okienko, w którym mam otworzyć director2.htm. Próbowaliśmy więc przywrócić system do poprzedniego stanu za pomocą tego Windowsowskiego narzędzia do przywracania(Start - Wszystkie programy - Akcesoria - Narzędzia systemowe - Przywracanie systemu). Po próbie uruchomienia programu pokazuje się następujący komunikat:

komunikatl.jpg

lub takie oto okienko:

przywracaniesystemu.jpg

Z tym okienkiem nic dalej się nie dzieje, nawet po dłuższym oczekiwaniu na "załadowanie" wyglądu okienka nic się nie zmienia.

Chciałbym, aby działał skaner i była możliwość przywracania systemu. Szukałem w googlach podobnych problemów, niestety nie znalazłem jakiegokolwiek tak zawiłego problemu. Gdyby były jakieś kłopoty z interpretacją, to będę pisał bardziej szczegółowo (gdyż zdaję sobie sprawę z tego, że problem jest naprawdę zakręcony). Nie wiem co mam robić. Bardzo proszę o pomoc.


(Sjegar) #2

Przeinstalowałem Windowsa, w związku z czym temat nie jest już aktualny i w moim odczuciu do zamknięcia.