Probrem z komunikacją router-komputer

Kupiłem sobie router wi-fi firmy Netgear (model WNR1000v3). Mam poważny problem z podłączeniem go do komputera. Sprzęt trafił nawet do operatora sieci osiedlowej, który go skonfigurował, i rzeczywiście działa. Z tym że wyłącznie sieć bezprzewodowa. Podłączony kablem komputer (Windows 7) ma problem by poprawnie wykryć do czego jest podłączony. Raz udało mi się przypadkowo połączyć z siecią przez router, ale normalnie się nie da, i jestem skazany na wykorzystanie komórki jako modemu. Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, gdyż głowie się z tym od niedzieli, i nic nie wygląda jak w teorii być miało.

Skontaktuj się telefonicznie z pomocą techniczną firmy Netgear: http://www.netgear.pl/pl/kontakt_szczeg

Jeśli WiFi działa poprawnie to wyjściem z sytuacji może być zakup adaptera WiFi dla stacjonarki aczkolwiek brak netu po kablu wydaje mi się bardzo dziwny i szukałbym winy po stronie komputera albo dostawcy internetu.

:roll:

Dostawca internetu odpada, oni sami mi ten router konfigurowali (u mnie nie działał z kompem od początku)

Dodane 21.10.2011 (Pt) 20:25

Udało mi się podłączyć do sieci. Winowajcą był zły kabel. Jednak teraz mam inny problem. Operator przy konfiguracji zmienił hasło dostępu do panelu ustawień. Czy da się tam jakoś dostać bez twardego resetowania? Boje się, że nie poradzę sobie z konfiguracją tak jak operator.