Cześć. Mój problem polega na tym, że zawiesza mi się przeglądarka internetowa, bo w/w proces pochłania 100 CPU. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. O to log z programu Combofix: http://www.wklejto.pl/11418
Pozdrawiam.
Cześć. Mój problem polega na tym, że zawiesza mi się przeglądarka internetowa, bo w/w proces pochłania 100 CPU. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. O to log z programu Combofix: http://www.wklejto.pl/11418
Pozdrawiam.
Log wygląda na czysty.
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizacje Autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Uruchom pod IE daj raport na forum
lub Dr.WEB CureIt!
Próbowałeś reinstalcji firefox-a??