Procesor AMD 2500+ problem

Witam mam następujący problem mam procesor tak jak w temacie (dodam że mam windows vista) AMD 2500+ i powinienem mieć po podkrćceniu częstotliwość coś około 2,2 GHz i tyle miałem .A dzisiaj sprawdzam i co widzę ze wyświetla mi 1,1 GHz ze zdziwienia sprawdziłem to w innym programie i to samo wyświetla dodam ze reszta sie zgadza pamięć itp.Czy to możliwe ze procek się przestawił lub coś ??? I jak mam to naprawić

Dodam ze ostatnio padła mi bateria podtrzymująca bios i ja wymieniłem i może to coś z tym jest związane

Proszę o pomoc

Nie może, ale na 99%. Prawdopodobnie po “padzie” baterii BIOS powrócił do ustawień fabrycznych. Wejdź w niego i ustaw tak jak powinno być.

FSB CPU przestaw ze 100 na 166 i zapisz bios Save.

ok ale moglibyście mi krok po kroku powiedzieć co jak zrobić bo w tym temacie jestem zielony :mrgreen:

ale odziwo ja nigdy nie miałem 1,1Ghz tylko jak jua to na początku miałem 1,8GHz jak dobrze pamiętam tak więc to 1,1GHz jest trochę dziwne ??

Wchodzisz do biosu i szukasz takiej lub podobnej opcji - pomoc instrukcja do płyty głównej.

TU

AMD 2500+ to jest nieco ponad 1,8GHz a nie 2,2 (takie rzeczywiste taktowanie ma Barton 3200+), prawdopodobnie twój procesor działa stabilnie na magistrali 200Mhz.

ustaw 200Mhz :-).

a nie masz kolegi który by ci pomógł ??

? FSB 166

Jeśli podaje właściwy CPU.

kolega podkręcał :slight_smile: domyślnie - jeśli to Barton działać powinien na magistrali fsb 166Mhz.