Procesory w wersji mobilnej


(Paluszczak) #1

Poszukuje Athlona w wersji mobilnej(do noteboków), chce go umiescic w pececie domowym. Wiem że mniej się grzeje i zuzywa mniej prądu o ok. 40%, co sprawia ze jeszcze lepiej sie podkręca, zwłąszcza w modelu 3000

Interesuje mnie socket AM2, a wiem ze takie istnieją(na stronie amd cos pisze)


(JNJN) #2

Ja tylko powiem tyle, że wiele płyt nie obsługuje Mobilnych CPU - sprawdź to w specyfikacji swojej płyty.


(Clubbasse207) #3

a może takie coś

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=4858 :stuck_out_tongue:


(Paluszczak) #4

Dobre płyty tak(nForce)...

Tam pisze wszystko w specyfikacji, a jak bede kompa nowego kupował to sie zapytam czy bedzie pod tą płytą główną chodził...

Złączono Posta : 06.08.2006 (Nie) 18:19

Dzięki, tego szukałem. W googlach jakos nie mogłem znaleźć.

Szykuje sie do zmiany kompa

nForce5(ten nowy co ma wyjsc neiługo) + GF 6150

Athlon Mobile - najlepiej dwurdzeniowy zeby filmy szybko kodować w divx-ie

ramu 1GB DDR2

Zresztą jak bede kupował, to dam znać i doradzcie jeszcze. Zależy mi na tym aby komp był energoszczdny. A karte grafiki kupie póxniej jakaś z HDMI złaczem np GF 7600 lub 7300

W ofercie komputronika nie ma 1rdzeniowych mobilnych, a wiem że takei są bo montują w laptiopach np Sempron Mobile itd..

Athlon 3800+ EE(1MB cache) 65W - 160$ - 480zł

Athlon 3800+ EE 35W -- 230$ -- 690zł(troche dużo, ale podkręcał sie bedzie wysmienicie, i tak stanieje jeszcze)

Póki co tylko w komputroniku jest, ale za drogo, poszukam w niemczech i tam zamówie sobie...