manyaky
(Bumm5)
25 Marzec 2009 21:43
#1
Witam,
mam problem, gdyż jakieś procesy blokują mi działanie jednego z ważnych programów. (z przyczyn prywatnych nie mogę go wymienić, przepraszam)
Program działał dobrze 2 miesiące temu, potem go nie używałem, a teraz nie działa (nie łączy się).
Wczoraj wywaliłem 40% procesów i okazało się, że magicznie zadziałał, tak więc proszę o sprawdzenie logu, ze szczególnym uwzględnieniem procesów oraz standardowo pod względem jakiś spyware’ów (prewencyjnie)
Najbardziej zdziwiło mnie aż 6 procesów SVCHOST.EXE (widocznych w menadżerze zadań)
O sprawdzenie proszę naturalnie doświadczoną osobę
HijackThis:
http://wklejto.pl/29776
Silient Runners
http://wklejto.pl/29775
Dziękuje bardzo,
pozdrawiam
manyaky
(Bumm5)
26 Marzec 2009 08:09
#3
Niestety, sfixowanie wpisów nie pomogło, program dalej nie działa poprawnie.
ComboFIX
http://wklejto.pl/29806
huber2t
(huber2t)
26 Marzec 2009 12:51
#4
Wklej do notatnika:
Folder::
C:\FOUND.003
Registry::
[-HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^d^Menu Start^Programy^Autostart^LIVECHAT Operator.lnk]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\RGSC]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusDisableNotify"=dword:00000000
"UpdatesDisableNotify"=dword:00000000
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt .
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu->
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.
Logi dajesz na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
manyaky
(Bumm5)
26 Marzec 2009 13:16
#5
Zrobione, jednak po restarcie nadal program się nie łączy, coś go blokuje, podać coś jeszcze?
Log po upuszczeniu txt:
http://wklejto.pl/29822
huber2t
(huber2t)
26 Marzec 2009 13:19
#6
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
manyaky
(Bumm5)
26 Marzec 2009 21:33
#7
usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku. -----OK
Przeczyść system Ccleanerem ----OK
Wykonaj optymalizację autostartu -----OK
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja ----OK
System czysty, program nadal nie działa,
jestem załamany =p