Procesy zjadaja 200mb, a pokazuje( i dziala) na 3gb RAMu

MAm problem, a mianowicie w menedrzeże zadań* pokazuje mi ze Procesy zżerają mi 2.3 GB RAMu, a dodajac ile zzeraja z okna wychodzi ponizej 200mb - komp chodzi nawet jakby pobierały 3GB ramu… O co chodzi ? Niewidoczne procesy ?

EDIT:

*mysle co innego, pisze co innego xd

Podaj loga z HijackThis. Specjaliści go sprawdzą.

Tutorial jak to zrobić: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=16&t=36654

A od kiedy to menadżer urządzeń wyświetla procesy?? - zawsze były w menadżerze zadań / sprawdzałem nadal tam są :lol:

  • opisz to jakoś inaczej albo wklej screna to się zobaczy

Jak zrobię drugi temat w " Bezpieczensto i logi “” to oczywsicie dostane warna, mimo, że ten temat pokrywa sie z tym podforem i tamtym. Wiec juz lepiej tutaj…

beztytuuji2.th.png

LOG: http://www.wklej.org/id/0531f93f02

osobiście nie znam się na logach… ale tak przy okazji wyłącz usługę C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe jest ona zupełnie nie potrzebna :wink:

Teraz już jasne , ale jesteś w błędzie - Pamięć zadeklarowana 3216M /3939M to nie RaM tylko plik stronicowania (SWAP)

Jeżeli nie jesteś zadowolony z szybkości kompa to wywal niepotrzebne procesy z autostartu

start > uruchom > msconfig > uruchanianie

wyczyść rejestr

i zazwyczaj pomaga

Jak masz tyle aplikacji w autostarcie to się nie dziwie, połowę bym powywalał.

Ale ja mam 4 gbg ramu i tam tez jest 4 gb. A i tak duzo zzera i cos sietnie. No nic robie dubel tematu w innym dziale ;d

W dniu 31.05.2008 , o godzinie 22:30 został dopisany post przez Rooker

““wyłącz usługę C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe”” << jak ?

““Pamięć zadeklarowana 3216M /3939M”” << to i tak mi zzera ponad 4/5 !!

Start/Uruchom wpisz: msconfig

Dalej zakładka Usługi i poszukaj takiej jak wskazywał milan.torun

Chodzie o to że masz mnóstwo niepotrzebnych aplikacje w autostracie :!: