Program do automatyzacji pracy na komputerze, kopiowanie danych do aplikacji

Witam,

 

szukam programu u który zautomatyzuje mi pracę na komputerze, jak to wygląda w praktyce?

 

Mam kilka set tysięcy danych ;

 

DANE 1

 

DANE 2

 

DANE 3

 

DANE 4

 

I chciałbym, żeby z szablony np.: jakiegoś excelowskiego aplikacji skopiowała mi DANE1 i wkleiła w odpowiednie pole w aplikacji,

 

pytanie, czy jest to możliwe?

 

Pole jest takie samo dla wszystkich danych,

 

DANE 1 - POLE 1

 

Nowa karta w aplikacji z poziomu przeglądarki,

 

DANE 2 - POLE 1

Opisz dokładnie co masz i co chcesz osiągnąć, bo Twój opis niewiele mówi (delikatnie mówiąc), a kula-zgadula akurat w serwisie ;-).

 

“Mam kilka set tysięcy danych ;”  *kilkaset

Co to znaczy że masz dane (DANE 1, DANE 2, DANE 3, DANE 4)? To są pliki, zakładki excela, kolejne linie w pliku tektowym? 

 

“z szablony np.: jakiegoś excelowskiego aplikacji skopiowała mi DANE1 i wkleiła w odpowiednie pole w aplikacji”

To jest zupełnie niezrozumiałe. Z arkusza excel skopiowac do pola w aplikacji… jakiej aplikacji, jak wygląda arkusz i co ma być kopiowane?

 

“Pole jest takie samo dla wszystkich danych,”

Konkrety plz

 

“Nowa karta w aplikacji z poziomu przeglądarki,”

W aplikacji, w przeglądarce, czy aplikacja webowa?

Jeśli praca ma polegać na wykonywaniu ciągle tych samych czynności i wciskaniu ciągle tych samych przycisków, to przydatny jest program Tasker. Włączasz nagrywanie, wykonujesz potrzebne czynności, wyłączasz nagrywanie i odtwarzasz wybraną ilość razy z wybraną prędkością. Program zapamiętuje ruchy myszy i wciśnięcia przycisków. Ale jeśli to ma być coś bardziej skomplikowanego, to może nie dać rady. Sprawdza się do prostych czynności typu strzałka w dół, ctrl+c, zmiana okna, ctrl+v itd.

http://download.komputerswiat.pl/akcesoria-i-narzedzia/automatyzacja-pracy/tasker