Program do edycji wideo/gameplay'a

(Broniu Jet Ai) #1

Witam.

Czy możecie polecić mi program którym ładnie mogę edytować nagrane wideo, głównie z gier? Najbardziej interesowała by mnie opcja (jeżeli którykolwiek program taką opcję posiada), aby można było wpisać listę czasów, które program z danego wideo ma zostawić, albo które wyciąć, a potem ewentualnie każdy pozostawiony fragment jeszcze o jakieś ułamki sekund przyciąć i powstawiać pomiędzy nie jakieś dźwięki/fadery etc. Ponieważ wydaje mi się, że najprostszym sposobem, aby wyłapać momenty które chce się zostawić w wideo, jest przejrzenie materiału i zapisanie czasów które chce się zachować, a potem właśnie w programie to odpowiednio powycinać, ale niestety nie mam jeszcze doświadczenia w tego typu sprawach i jeżeli ktoś przy okazji robi coś takiego na co dzień i może mi doradzić jakąś przyjemną metodę, to również będę wdzięczny.

Druga sprawa to czy jest jakiś program, którym po paru-parunastu godzinach nauki jestem w stanie zrobić jakieś przyjemne intro, czy raczej jest to poza zasięgiem? Chciałem się kiedyś nauczyć Adobe Premiere, albo Sony Vegas Movie Studio, ale raz że z wersji testowej domyślam się, że nie wolno mi zamieszczać materiału który zrobię dla szerszej publiczności, a skubaństwo tanie nie jest, a dwa to zawsze brakowało mi zapału :stuck_out_tongue: Dlatego czy jest może coś prostszego/tańszego - nie musi na start być jakiś kokosów w tym intro, po prostu chciałbym mieć takowe, chociażby proste, zrobione przez siebie.

Z góry dzięki wszystkim za pomoc.

(xyzzyx) #2

Czy próbowałeś z Windows Movie Makerem się pobawić?.                                                                            http://www.dobreprogramy.pl/Windows-Movie-Maker,Program,Windows,11546.html

(Broniu Jet Ai) #3