Program do kontroli działań pracowników

Czy ktoś z was wie czy istnieje program, dzięki któremu można ograniczyć poczynania pracowników co do zapisu i sposobu zapisu swojej pracy. Wytłumacze na przykładzie:

Pracownik ma do zrealizowania zlecenie (powiedzmy podłączyć gdzieś jakieś urządzenie). Ze swojej pracy zdaje sprawozdanie w postaci różnych danych (np. kosztorys w Excelu, opis zlecenia w Wordzie, dane na temat zainstalowanych urządzeń w Accesie, projekt miejsca w AutoCad’ zie itp. itd.). Problem w tym, że ciężko wyegzekfować od pracownika by trzymał porządek w tym co robi. Dlatego po każdym uruchomieniu komputera chciałbym wymusić na nim aby pojawiało się okienko, w którym wpisywałby zlecenie, nad któym bedzie pracował. Następnie gdy otworzy jakąkolwiek aplikacje wszystkie wyniki zapisywal w jednym folderze - załóżmy o nazwie zlecenia, nad którym pracuje. Gdy skonczy prace moze uruchomic program, o którym mowa w temacie i rozpocząć prace nad nowym projektem.

Troche to zagmatfane. Ale może ktos wie czy istnieje taki program? Moze byc platny.

Dz :slight_smile:

pasquali ,

O takim programie nie słyszałem

Jednak takie coś jest do napisania.

Możesz sie zgłosić do jakiegoś programisty, aby Ci coś takiego napisał.

Pozdrawiam

eyeti,

Wiem, ze wszystko jest do napisania. Ale ja pytam czy istnieje gotowy program lub podobny do tego, o ktory prosze.