Mam na dysku 3 dość spore foldery (łącznie ponad 20 GB) z danymi, na których pracuje na co dzień.
Każdego dnia tworzę nowe pliki, modyfikuję istniejące i usuwam już mi niepotrzebne.
Co kilka dni robię ich kopię zapasową na dysku przenośnym.
By się nie pogubić, robię to tak, że najpierw kasuję foldery na dysku przenośnym, a potem W CAŁOŚCI kopiuję foldery z twardego na przenośny.
Zabiera mi to jednak za każdym razem ok. pół godziny.
Poszukuję więc programu, który zsynchronizowałby potrzebne mi foldery na obu dyskach, a na przenośny przeniósł tylko nowoutworzone pliki i foldery, w już istniejących wprowadził zmiany, które naniosłem między backupami oraz usunął z przenośnego pliki i foldery, które usunąłem na twardym.
Zaoszczędziłoby mi to trochę czasu, ponieważ za każdym razem nie kopiowałoby plików, które pozostały bez zmian.
Z racji tego, że są to dane służbowe, potrzebuję dość niezawodnego programu, który precyzyjnie wywiązałby się z tego zadania.