Program HD Tune

Podczas skanowania dysku programem HD Tune pojawiają się same czerwone kwadraciki.Co to oznacza???

to oznacza ze masz bad sectory (uszkodzony dysk)

http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&s … or&spell=1

Da się to jakoś naprawić?W linku podany jest przykład z jednym bad sectorem.U mnie dysk w 100% ma te bad sectory.

kuri_1984 , sprawdź dokładniej tym: http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html

Podaj też informacje SMART

Daj zdjęcia z tego programu, a dopiero później zajmiemy się naprawą.

Tylko nie używaj na razie HDD regeneratora, ani MHDD do realokacji sektorów. Na razie tylko zdiagnozuj.

Jestem w tym zielony.Nagrałem już obraz tego pliku na płytę za pomocą Nero.Jak mam teraz bootować z tej płyty?

Już wiem.Może się uda.

W dniu 10.07.2008 , o godzinie 15:59 został dopisany post przez kuri_1984

Odpiąłem dobry dysk i podpiąłęm ten uszkodzony.Po uruchomieniu na czarnym ekranie pojawił się napis: Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press any key…

Co z tym zrobić???

W biosie ustaw bootowanie na dysk CD (w advanced bios features, ustaw First boot device na CD).

Nie mogę tego ustawić.Jak jest podpięty ten uszkodzony dysk to nie ma tam wogóle takiej opcji jak CD.A po drugie za każdym uruchomieniem w Biosie widnieje różna pojemność dysku.

A możesz go podpiąć razem z tym działającym dyskiem i spróbować odpalić z CD? CZy w biosie Masz wszystko ustawione na Auto?

Wygląda na to, że z elektroniką coś się dzieje źle.

Podpiąłem ten stary dysk.Ustawiłem na Slave.W Biosie wszystko na Auto.Po uruchomieniu niby OK.Bios prawidłowo wykrywał ten uszkodzony dysk(chodzi Mi o pojemność i model), nawet można było ustawić bootowanie z CD.Tylko, że MHDD wykrywał tylko ten dobry dysk.

A w HD Tune jesteś w stanie podejrzeć informacje SMART (zakładka health)?

Niestety nic się nie wyświetla w tej zakładce.