Program HD Tune

(Grzegorz Kurant) #1

Podczas skanowania dysku programem HD Tune pojawiają się same czerwone kwadraciki.Co to oznacza???

(Goodprogram) #2

to oznacza ze masz bad sectory (uszkodzony dysk)

http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&s … or&spell=1

(Grzegorz Kurant) #3

Da się to jakoś naprawić?W linku podany jest przykład z jednym bad sectorem.U mnie dysk w 100% ma te bad sectory.

(Cosik Ktosik) #4

kuri_1984 , sprawdź dokładniej tym: http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html

Podaj też informacje SMART

Daj zdjęcia z tego programu, a dopiero później zajmiemy się naprawą.

Tylko nie używaj na razie HDD regeneratora, ani MHDD do realokacji sektorów. Na razie tylko zdiagnozuj.

(Grzegorz Kurant) #5

Jestem w tym zielony.Nagrałem już obraz tego pliku na płytę za pomocą Nero.Jak mam teraz bootować z tej płyty?

Już wiem.Może się uda.

W dniu 10.07.2008 , o godzinie 15:59 został dopisany post przez kuri_1984

Odpiąłem dobry dysk i podpiąłęm ten uszkodzony.Po uruchomieniu na czarnym ekranie pojawił się napis: Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press any key…

Co z tym zrobić???

(Cosik Ktosik) #6

W biosie ustaw bootowanie na dysk CD (w advanced bios features, ustaw First boot device na CD).

(Grzegorz Kurant) #7

Nie mogę tego ustawić.Jak jest podpięty ten uszkodzony dysk to nie ma tam wogóle takiej opcji jak CD.A po drugie za każdym uruchomieniem w Biosie widnieje różna pojemność dysku.

(Cosik Ktosik) #8

A możesz go podpiąć razem z tym działającym dyskiem i spróbować odpalić z CD? CZy w biosie Masz wszystko ustawione na Auto?

Wygląda na to, że z elektroniką coś się dzieje źle.

(Grzegorz Kurant) #9

Podpiąłem ten stary dysk.Ustawiłem na Slave.W Biosie wszystko na Auto.Po uruchomieniu niby OK.Bios prawidłowo wykrywał ten uszkodzony dysk(chodzi Mi o pojemność i model), nawet można było ustawić bootowanie z CD.Tylko, że MHDD wykrywał tylko ten dobry dysk.

(Cosik Ktosik) #10