Program nie nagrywa całego filmu; Nero, cd burner

znajomy ma problem. Gdy nagrywa filmy w formacie AVI każdorazowo film nie jest nagrywany do końca ;/

przy “upuszczaniu” filmu do Nera film traci na rozmiarze 25000kB ;/

dzieje się tak też w CD burner’ze. programy sa kompatybilne z jego systemem operacyjnym WinXP. Płyty DVD nagrywane sa bez żadnych problemów.

Czy to błąd nagrywarki? Programu? Czy może rodzaju nośnika? Mam tu na myśli -R i +R ??

gdy jakiś plik jest ucinany znaczy że nie mieści się na cd lub dvd ale normalnie jest wcześniej ostrzeżenie. twój znajomy może popróbować innych programów nagrywania np ashampoo burning studio, jest dużo programów tutaj na dobreprogramy.pl. jeżeli nie soft to albo problem pliku albo nagrywarki

no właśnie problem dotyczy dużych (ok. 700MB) plików jak i małych (ok. 100MB - teledyski itp) ;/

dziwne jest to że problem występuje i w Nero i w CD burner… Myślałem że to problem z nagrywarką ale znów DVD dobrze nagrywa…

Nie znam się zbyt dobrze na tym ale gdzieś wyczytałem o takim czymś jak “filmware”?? może coś tu trzeba ustawić, zaktualizować, zmienić??