Propozycja parametrów komputer


(Grzesiekzurek) #1

Mam takie pytanie , postanowiłem sobie złożyć kompa , ostatnio kupiłem taką grafike http://www.allegro.pl/show_item.php?item=580832727

i jaki byscie polecali np reszte sprzentu by chodziła jednocześnie bezproblemowo vista i pinacle studio 12 jak sie przerabia w HD ? tzn by sie nie cieło

oczywiście

P.S tylko nie chodziz mi o taką cene jak np INTEL CORE 2 QUAD Q9550 4x2.83 Ghz

i tak w ogóle jakie musiało by być minimum Ghz bo juz sie gubie teraz powoli :slight_smile:


(Tomson 13ck) #2

A ile masz kasy.??


(Grzesiekzurek) #3

im miej tym lepiej ale spoko troche mam :slight_smile: dual core ile by starczył ?


(Tomson 13ck) #4

Podaj ile masz kasy to ci podam propozycje.


(Mmerchut) #5

Może phenom II?


(Grzesiekzurek) #6

dysk 500 GB + grafe mam Obudowe z zasilaczem mam tylko płyta głowna i procek zostalo.. powiedzmy no max 1200 chociaż no to już maksimum mojej wypłaty :slight_smile: chociaż fajnie by było w 1000 sie zmieścić :))

-- Dodane 28.03.2009 (So) 14:23 --

a coś np z core duo ?


(Tomson 13ck) #7

A jaki zasilacz, bo z obudowami są jakieś do d**y.

-- Dodane 28.03.2009 (So) 14:27 --

Propozycja płyta + proc

Intel Core 2 Duo E7400 2.80 GHz BOX » Opis 493,00 493,00

MSI P45 Neo3-FR » Opis 417,00 417,00

Wartość produktów:910,00zł

Propozycja płyta + proc + zasilacz:

Pentagram Silent Force CAV-500-A12S 500W » Opis 258,00 258,00

Intel Core Duo E5300 2.6 GHz BOX » Opis 335,00 335,00

MSI P45 Neo3-FR » Opis 417,00 417,00

Wartość produktów:1010,00zł


(Grzesiekzurek) #8

http://sklep.jpkomputery.pl/product_inf ... ts_id=8584

zasilacz 450 wat ale to osobno kupiony


(Tomson 13ck) #9

A jaka marka.??


(Grzesiekzurek) #10

aha no i czemu procki typu ATHLON 6000 (2x3.10ghz) saakie tanie ?

-- Dodane 28.03.2009 (So) 14:30 --

hmm troche z tą marką zasilacza od tematu odchodzimy..


(Tomson 13ck) #11

Żeby Athlon dorównał prockowi dual core 2.6GHZ musi mieć ok. 3.10GHz. Jeśli masz jakiś zły zasilacz to ci się może spalić i za sobą pociągnąć np. płyte, dysk.


(Grzesiekzurek) #12

aaaa dzieki za wytłumaczenie a http://allegro.pl/item582898860_promo_z ... _wawa.html ??? duzo wiary kupuje


(Tomson 13ck) #13

Jak chcesz kupić modecoma to tylko z seri MC. Podasz marke tego zasilacza jaki masz.??


(Michal Kolatek) #14

Za 100 zł nie kupisz zasilacza 500W, do dobrej 350W musiał byś jeszcze dopłacić 15 zł

Bierz to co podane


(Grzesiekzurek) #15

iedyś kupiłem ale znalazłem taki sam jak mam http://allegro.pl/item594485596_modecom ... ancja.html poprostu jest wsadzony teraz w innym pc

-- Dodane 28.03.2009 (So) 14:59 --

zasilacz 400 - 450 nie starczy ? kurcze bo sie w tym miechu nie wyrobie do tego jeszcze kable itp usze przecież kupić jeszcze ram

-- Dodane 28.03.2009 (So) 15:13 --

http://www.pc-media.pl/p/pl/zasxleobu00 ... e+pfc.html


(Mmerchut) #16

Starczy 350, ale wszystko zależy od firmy i modelu bo np. jakiś mustang 350w to samobójstwo, ale modecom mc , Chieftec , BeQuiet, Antec będą dostarczały nawet za dużo mocy.