Prośba o sprawdzenie log'a. Wysoki ping, słaba jakość łącza


(Pbaran1) #1

Witam zwracam się z prośba o sprawdzenie log’a.

Problem dotyczy spadku jakości połączenia oraz samoistnego rozłączania się internetu i przy okazji zrobienia porządku z tym bajzlem

OTL http://www.wklej.org/id/977186/

Extras http://www.wklej.org/id/977189/

Pozdrawiam


(Acorus) #2

Odinstaluj Spybot - Search & Destroy.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.


(Pbaran1) #3

Zastosowałem się do wyżej wymienionych poleceń i daje ostatnie logi. Może coś pomoże, jeżeli internet dalej będzie działał jak działa to zgłoszę się do dostawcy.

OTL: http://www.wklej.org/id/977307/

Extras: http://www.wklej.org/id/977308/

Security Check: http://www.wklej.org/id/977310/

Dziękuje za pomoc


(Acorus) #4

Odinstaluj:

JavaFX 2.1.1

Java 6 Update 31

Java 7 Update 13

Adobe Flash Player 10

Adobe Reader 9

Zainstaluj:

http://www.java.com/pl/download/windows_offline.jsp

Adobe Reader XI 11.0.0 http://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/w … _pl_PL.exe lub FoxitReader http://ninite.com/foxit/


(Pbaran1) #5

Dziękuje serdecznie za pomoc, poskutkowało.

Należy się piwko :slight_smile: