Log wygląda na czysty
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport stronę uruchomić przez IE
lub
Dr.WEB CureIt! http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … It!+4.44.5
Myślałem że to prblem z logiem, gdyż wyświetla mi się komunikat z błędem 0x80040707, a to jednak nie w tym problem
Próbowałem go rozwiązac na setki sposobów ale i tak ciągle ten problem
skorzystaj z Debugger Windows
może pomoże znaleźć przyczynę
po zainstalowaniu musisz poczekać na bluescreen dopiero będzie plik minidump
ok dzięki spróbuje tak zrobic jak mówisz