Prosiłbym o opinię zestawu komputerowego

Komputer ze wszystkim. Monitor, głośniki, karta dźwiękowa, nagrywarka DVD i reszta podzespołów. Raczej będę podkręcał sprzęt, ale mówię z góry, że jestem troszku zielony ale wiem co nieco. Więc, aż takim noobem nie jestem.

Ceny podaję wg esc.pl choć w hurtowni winno być taniej więc troszku złociszków zaoszczędzę.

DFI LanParty UT nF4-D, nForce4, DualDDR400, SATA, RAID, FW, GBLAN, ATX - 399 zł

AMD Athlon 64 3200 Venice /2.0GHz/ oem - 260 zł +

Arctic-Cooling Freezer 64 Pro - 70 zł

http://www.esc.pl/product_info.php?cPat … ts_id=3180

DDR400 2x512 MB Kingston HyperX CL2 - 440 zł

GeForce 7600GS Galaxy 256MB DDR3 1.2ns Zalman Edition, TV-Out, 2xDVI, PCI-E - 530 zł

Topower SPW-480W EZA 480W - 260 zł

Maxtor 250 GB, SATA/300, 16MB, NCQ - 310 zł

Creative Sound Blaster Audigy SE OEM - 100 zł

http://gral.pl/preview/CreativeLabs/Cre … OEM_74.php

Creative Inspire 5.1 T6060 - 220 zł

http://gral.pl/preview/CreativeLabs/Cre … 060_83.php

Benq DW 1655, DVD±RW, DVD±RW DL, CD-RW, LightScribe - 150 zł

Samsung SyncMaster 940BW - 950 zł

http://gral.pl/preview/Samsung/Samsung1 … rny_55.php

Hmm obudowy i klawiatury oraz myszki raczej nie będę pokazywał, ale tak za 200 zł te 3 komponenty chcę nabyć.

Po dodaniu wszystkiego (o jezu ale suma) cena wynosi 3800 zł Myślę, że w hurtowni dostanę to wszystko za jakieś 3700 zł. Komputer ma mi służyć przez bardzo długooo nawet do 5 lat. Teraz nadszedł czas zmiany komputera, który już się sypie ale służy mi już 8 rok. No wiadomo, że po drodze dołoże ramu (myślę nawet wsadzić 4 GB) ale to później. Tak jak mówiłem podkręcę coś niecoś. A może wycisnę nawet ostatnie soki ze sprzętu jeśli mi starczy odwagi.

Czy wszystko gra i czy moge lecieć do sklepu i kupić to wszystko?