Proszę o doradzenie jaką kartę graf wybrać w moim przypadku

Witam!

Chciałbym zapytać Was - ekspertów jaką kartę graficzną polecacie w moim przypadku.

Komputer złożyłem nieco ponad rok temu dzięki Waszemu wsparciu. Jestem całkowicie zielony w tych sprawach, mam nadzieje, że nową kartę graficzną będę w stanie sobie sam założyć.

Oto mój config:

procesor i5 2500k @4.2Ghz

Płyta główna ASRock P67 PRO3 (B3) Intel P67 LGA 1155

Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5’’, 500GB, SATA III, 7200RPM (WD5000AAKX)

Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX560 Ti 1GB GV-N560UD-1GI

Zasilacz OCZ ZS 550W 135, 80 Plus Bronze (OCZ-ZS550W-EU)

Obudowa SilentiumPC Brutus 410 Pure Black AT X/SSD (BT-410)

Monitor BENQ 27’'GW2760HM

Windows 7

z tego co mi wiadomo to nie wszystkie karty mieszczą się w mojej obudowie.

Tak jak pisałem wcześniej nie znam się i proszę o szczere doradzenie.

Cena 1000zł ±100zł

aha jakby ktoś był chętny na moją kartę to mogę wystawić na allegro, bądź na gametrade, do umówienia.

dziękuje pozdrawiam

http://www.morele.net/karta-graficzna-g … gd-448543/

W opozycji do powyższej propozycji Gigabyte GeForce GTX 660 Ti, 2GB DDR5 (192 Bit) (wydajnościowo konkuruje z HD7950)

hmm dzięki za odpowiedzi! Takie pytanie techniczne, czy mój zasilacz wytrzyma to wszystko ?

Poprzeglądałem teraz długo wszelakie testy itd i doszedłem do wniosku jeśli trafi mi sie kupiec to może sprzedam zależy od ceny.

Jednak moja karta jeszcze jakaś zła nie jest dobrze sobie radzi, a to, że chciałem pograć w crysis 3 na wyższych detalach niż średnio-wysokie, aby było płynnie to sie naprawde teraz chyba mija z celem… póki co poza crysis 3 wszystko chodziło na ultra.

Zasilacz bez problemu sobie poradzi (np. 7950 bierze tyle co 560Ti, 660Ti o ok 20W mniej).

560Ti to nadal przyzwoita karta (jest trochę słabsza od HD7850).

Ok zdecydowałem się, że może dorzuce jeszcze trochę i wybrałem tą kartę http://www.morele.net/karta-graficzna-s … 0g-532373/