Witam Was serdecznie!
Mam ja sie okazuje poważny problem a mianowicie tyczy sie on karty graficznej zakupionej w sklepie http://www.icomp.pl przez internet!
A więc karta po miesiącu użytkowania spaliła się i wysłałem ją do sklepu w celu naprawy! Niby wszystko w pożądku miły kontakt i ogólnie. Karta została odesłana do producenta w celu naprawy\wymiany niby ok. Lecz gdy czas na naprawe bądż wymiane dobiega końca zaczynają sie problemy tego typu iż dzwonie do nich i mówia mi ze nie mogą się skontaktować z producentem i niewiedzą co robić! Póżniej po napisaniu e-maila do serwisu reklamacyjnego dostaję odpowiedż iż w tej chwili nie posiadają takich kart na sklepie bo gdyby mieli to karta została by mi wymieniona od ręki! I że bedą się kontaktować z producentem i kierownikiem sklepu gdyż jak coś zaproponują mi inną karte!I tak zaczęło sie od piątku wydzwaniam do nich całymi dniami (cały piątek całą sobote) i wreszcie po kilku godzinach odbiera pan ze sklepu i mówie mu jaka jest sprawa i że okres naprawy już minął pare dni temu iże dział reklamacji nie odbiera telefonu i że na sklepie zauważyłem świeżą dostawe tych kart w wersji 128/128 i 256/256 a on mi na to że widocznie jest jakiś błąd nastronie i takie tam ściemnianie i że moja karta wciąż przebywa u producenta!(Dodam iż karty są w sprzedaży w sklepie i także przez allegro sprzedawane przez ten sklep i ludzie kupują więc na bank mi ściemniał) i obiecał kontakt ze mną i dalej nic!
Proszę doradżcie co mam począć w tej sprawie! Bo już mam dość tego! Dodam iż ta karta to Palit 6800GS 128/128 na AGP