Prosze o pomoc w wybraniu najbardziej zrównoważonego zestawu


(MariuszListecki) #1

http://www.tryton.com.pl/

Tych zestawów jest tam kilkadziesiąt 5 stron i po kilka na każdej więc roboty jest trochę ja aż tak się na tym nie znam żeby sam sobie z tym poradzić Komputer ma być jak najbardziej wielofunkcyjny gry również lubię. jednak komputer ma być taki "ogólny"

Proszę o pomoc


(Goodprogram) #2

a może powiesz ile masz kasy :shock:


(MariuszListecki) #3

Do 3000zł Acha chodzi o samą jednostkę


(Darth ReX) #4

To porządny sprzęcior...

Będziesz grał?


(Paweł3779) #5

Procesor: Intel Core 2 Duo E8400

Płyta główna: MSI P45 Platinum

Pamięć RAM: Goodram Pro 900 2x1gb

Dysk twardy: Samsung SpinPoint F1 320 GB 16MB cache

Karta graf.: Radeon HD4850 512 MB DDR3 x2

Zasilacz: OCZ StealthXStream 600W rev. 2/ Corsair 520W

Obudowa: Coolermaster Elite 331/332/333

Napęd optyczny: Pioneer DVR-215D

Myślę, że będzie dobry. :slight_smile:


(MariuszListecki) #6

Paweł3779 Sam go złożyłeś czy on tam jest?

Jak on tam jest daj link do niego oki!!


(Paweł3779) #7

Nie ma go tam. Zestaw złożyłem sam. :slight_smile:


(MariuszListecki) #8

No oki Niech tak będzie Ale podaj ile może kosztować taki zestawik Pytam bo może by się udało wymienić grafikę z ati na Nivade jakiś Ge force


(Darth ReX) #9

Po jaką cholerę ci GF?


(Paweł3779) #10

Ten Radeony w crossfire są lepsze. Dorównują nawet do 9800gtx, a nawet do lepszych GeForce'ów. :slight_smile:


(MariuszListecki) #11

No oki. Po prostu mam Bardzo słabego radeona jak widać w podpisie I właśnie dlatego jestem uprzedzony do radeonów dlatego Pytałem o GF kiedyś miałem GF i bardzo dobrze mi się sprawował poza tym Radeony ciężko się kręcą ale przynajmniej w mojej wersji ale oki to wy jesteście specjalistami w tej sprawię Sorry za pytanie Nie chciałem nikogo zdenerwować ale nadal nie wiem ile ten zestaw może kosztować?


(Goodprogram) #12

skoro podałeś do 3k to chyba oczywiste jest że nie kosztuje 10k :?

nie masz google czy allegro żeby ceny sprawdzić ?


(Darth ReX) #13

LOL jak kupiłeś budżetową kartę, to nie narzekaj na wydajność całej rodziny.


(MariuszListecki) #14

Nie kupiłem tylko mi servis ******* Dwie karty grafiki z serwisu już nie korzystam ale smród po nim pozostał w postaci tego radka

W dniu 14.07.2008 , o godzinie 20:57 został dopisany post przez MariuszListecki

Facet zacznijmy od tego że owszem mam google mam Allegro Mam google ale w innych tego typu tematach Ludzie którzy składają komputery podają zazwyczaj cenę orientacyjną ale podają. co profesjonalni podają cenę każdego komponentu i podsumowanie czyli cenę całkowitą. Liczyłem na podobną obsługę A tu trafiam na kogoś kto napisał sobie zestaw tak na odczepnego jak go się grzecznie prosi o uzupełnienie postu to ma jakieś ale no człowieku troche wyrozumiałości i profesjonalizmu


(Darth ReX) #15

E8400 - ok. 500zł

Płytę główną włożyłbym jednak taką - http://compnavi.pl/pokaz_produkt.php?pr=631 ze względu na pełne crossfire.

2x Radeon HD 4850 powercolor - poniżej 1000zł

RAM - ok. 220zł, tylko, że bardzo ciężko je dostać.

Dysk twardy - 160-170zł

Zasilacz - 250zł

Obudowa - 120zł

Napęd - 80-100zł.


(Paweł3779) #16

No dobrze. Ceny:

Procesor: 479zł

Płyta główna: 575zł

RAM: Goodram pro 900mhz są słabo dostępne. W komputroniku za 219zł. Ewentualnie Crucial Ballistix 2x1gb 800mhz za 149zł

Dysk: 137zł

Karta graficzna: 465x2=930zł

Zasilacz: OCZ-225zł/Corsair-260zł

Obudowa: CM331-118zł/CM332-145zł/CM333-120zł

Nagrywarka: 82zł

RAZEM: 2 758zł(wliczając:OCZ, Goodram, CM331)

Ceny z Apollo.pl (z wyjątkiem RAMU) :slight_smile:


(MariuszListecki) #17

No i wielkie dzięki i po co tyle nerwów

Troche ten ram mnie zmartwił ale jakoś damy radę ewentualnie jeśli bedziesz tak uprzejmy to napisz jakiś inny ram pasujący do zestawu ale bardziej dostępny


(Darth ReX) #18

Crucial Ballistix. Za 150zł na allegro: http://www.allegro.pl/item398545553_cru ... d9ghm.html Tylko pogadałbym ze sprzedawcą na temat gwarancji. Jednak Są to już gorsze ramy.


(Dybowski Filip) #19

Poproś niech Ci w trytonie złożą kompa a ramy sobie wrzucisz sam jak kupisz w komputroniku (w Toruniu jest na Kościuszki :D).

A czy OCZ StealthXStream 500W nie dałby rady bo mi się wydaje, że by ujechał a 100 w kieszeni.


(Darth ReX) #20

Oj OCZ SXS 500W z palcem ************* to okiełzna, ale ja bym kupił Corsaira 450VXEU - ten ma ponad 500W mocy mimo deklarowanych 450. Możesz jednak zawsze dołożyć dozasilacza i wziąć 650 lub 750W.

http://www.allegro.pl/item393029611_zas ... 650w_.html