Proszę o pomoc z marginesami i menu

Mam problem, dletego iż jestem początkujący jeżeli chodzi o html, php.

Otóż co i gdzie muszę dopisać aby poprwić marginesy w newsach. Chyba trzeba coś dopisać w pliku style.

Tak on wygląda:

BODY {

background-image:url("/img/tlostrony.gif"); 

scrollbar-face-color: #4682B4;

/*scrollbar-highlight-color: #; */

scrollbar-3dlight-color: #FFFFFF;

scrollbar-darkshadow-color: #000000;

scrollbar-shadow-color: #000000;

scrollbar-arrow-color: #FFFFFF;

scrollbar-track-color: #B0C4DE;

margin: 0;

}

a:link { font: 12px Arial; color: #000000; font-weigth:bold; text-decoration: none}

a:visited { font: 12px Arial; color: #000000; font-weigth:bold; text-decoration: none }

a:hover { font: 12px Arial; color: #004080; font-weigth:bold; text-decoration: none }


input { font: 12px Arial, Helvetica, sans-serif; color: #000000; border: 0 }

.border_r { border: #636363 solid; border-width: 0px 1px 0px 0px; padding: 2px 0px 0px}

form { margin: 0px 0px; padding: 0px 0px}

.textfield { font: 9px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: #000000; border: 1px #000000 solid}

.text_mini_cz { font: 9px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: #000000; padding: 2px 2px}

.news_title { font: bold 13px Arial, Helvetica, sans-serif; color: #68A001}

.news_data { font: 8pt Verdana, Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif; color: #383838}

.news_tresc { FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 8pt; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: Verdana, Arial CE, Tahoma; text-align: justify;}

.news_tresc:link { FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 8pt; COLOR: #68A001; FONT-FAMILY: Verdana, Arial CE, Tahoma; TEXT-DECORATION: none;}

.news_tresc:visited { FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 8pt; COLOR: #68A001; FONT-FAMILY: Verdana, Arial CE, Tahoma; TEXT-DECORATION: none;}

.news_tresc:hover { TEXT-DECORATION: none;}

.prawa_margin { padding: 1px 1px 0px}

.w_ramce { padding: 3px 3px; font: 10px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: #000000}