Napisz to poprawnie po polsku. Opisz jak opisałeś usterkę przy odsyłaniu laptopa za pierwszym razem. Jak jest na gwarancji to się odsyła do skutku tylko trzeba dokładnie opisać usterkę wraz z wydrukami.
Od ostatniego razu znacząco wzrósł stan rejestru [C5] SMART, co oznacza że dysk sie sypie. Za jakiś czas wystąpią “bady”, i wtedy serwis wymieni dysk na nowy. Prawdopodobna przyczyna: uszkodzenie w transporcie (sprzęt elektroniczny, a szczególnie laptopy, to nie kartofle - ale kurierzy jeszcze o tym nie wiedzą).
Jaki producent dysku? Odporność na wstrząsy: praca 350G / spoczynek 1000G (przykład Seagate ST9160314AS)
Od ostatniego czasu a co było wcześniej? Jeśli dysk podmieni bad-sektory na komórki z puli awaryjnej wszystko będzie OK, i nikt go nie przyjmie, bo to tylko oznacza że dysk działa poprawnie.
aha oki dzieki a. dysk opisany w SMRtcie jaki jest ,. oni tego chyba nie widza Z toschiby ze sa bad sectory . a moja znajoma moze w kazdje chwili jechac Za granice i mi powiedziala jak przyjdzie za gwarancji Laptop a nic nie zrobia ona mi go daje i mam zrobie wtedy zerowanie