Prosze o Rozważne sprawdzenie smartu

Prosze to SMart i skan na bad secotry

http://img406.imageshack.us/img406/4934/zdjcia0066.jpg <5ms itp

http://img510.imageshack.us/img510/52/zdjcia0063.jpg SMART

Prosze co byscie wy jako specjalicie byscie zrobili

To jets Laptop TOSHIBA L300

Gwarancja nei wchodzi gre poniewaz byl juz raz i byl odeslany

Laptop ma 14 dni

Napisz to poprawnie po polsku. Opisz jak opisałeś usterkę przy odsyłaniu laptopa za pierwszym razem. Jak jest na gwarancji to się odsyła do skutku tylko trzeba dokładnie opisać usterkę wraz z wydrukami.

Od ostatniego razu znacząco wzrósł stan rejestru [C5] SMART, co oznacza że dysk sie sypie. Za jakiś czas wystąpią “bady”, i wtedy serwis wymieni dysk na nowy. Prawdopodobna przyczyna: uszkodzenie w transporcie (sprzęt elektroniczny, a szczególnie laptopy, to nie kartofle - ale kurierzy jeszcze o tym nie wiedzą).

Jaki producent dysku? Odporność na wstrząsy: praca 350G / spoczynek 1000G (przykład Seagate ST9160314AS)

Od ostatniego czasu a co było wcześniej? Jeśli dysk podmieni bad-sektory na komórki z puli awaryjnej wszystko będzie OK, i nikt go nie przyjmie, bo to tylko oznacza że dysk działa poprawnie.

aha oki dzieki a. dysk opisany w SMRtcie jaki jest ,. oni tego chyba nie widza Z toschiby ze sa bad sectory . a moja znajoma moze w kazdje chwili jechac Za granice i mi powiedziala jak przyjdzie za gwarancji Laptop a nic nie zrobia ona mi go daje i mam zrobie wtedy zerowanie :confused:

jakie wasze propozycje

Pisz po polsku! Po przecinku odstęp a nie kropka, po kropce rozpocznij z dużej litery i tytuł popraw na konkretny!

Co to za laptop, twój czy znajomej w końcu? Ma gwarancje międzynarodową?

Doczytaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T._(informatyka

http://en.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T.

Laptop TO Toshiba SAtelite L300 2cc

to jest od znajomej

TO JEST LINK DO LAPTOPA

http://www.pckom.pl/produkt/19992,toshi … 0-2cc.html

lukasz1213 ,

Nie wiem czy to widać, ale na forum używamy polskiej pisowni.

Proszę więc edytować własne posty i usunąć błędy.

Proszę zapoznać się z tym tematem

i zastosować go w praktyce.