Proszę o spr. loga.tapeta spyware infection


(Haha) #1

witam.proszę o sprawdzenie loga.(komp koleżanki)komputer został zarażony spyware.część usunąłem programem ewido anti-malware.przy właczaniu IE wyświetla sie komunikat secure32.wyskoczyłą tapeta spyware infection.

prosiłbym o sprawdzenie loga.


(adam9870) #2

Poczytaj o usuwaniu fałszywej tapety...


(Haha) #3

okej poczytalem ale co dalej... moze ktos powie jak to usunac... boje sie sam cos tu ruszac bo to nie mój komp.. wiec prosze o wskazówki i rady co mamy robic.. :frowning: dziekuje


(Gutek) #4

zastosuj Usuwanie tapety SpySheriff

  1. Wyłączyć Przywracanie systemu w XP TU

  2. Zastartować do trybu awaryjnego bez internetu(opis w linku wyżej).

  3. Zaznaczyć wskazane wpisy w Hijacku i kliknąć Fix checked. Wpisy zostaną usunięte.

  4. Skasować z dysku pliki i folder, które podkreśliłem na czerwono

  5. Dokończyć skanerami online - Scanery do wyboru

  6. Pokazać nowy log :stuck_out_tongue:


(Haha) #5

nie rozumiem z tym rozszerzeniem zapisalem plik. a co teraz,, jak to zrobic:

o co chodzi PLIK TROJANA.. jak trojan zostal usuniety wczesniej..

i z kad mam wiedziec o tych programach.?pomocy..

Złączono Posta : 23.01.2006 (Pon) 20:56

gdy przeszedlem do trybu awaryjnego i odpalilem FIX to wyskoczyl komunikat ,ze nie moge importowac go do rejestru!


(Gutek) #6

Daj log z Silenta - Silent opis: http://www.searchengines.pl/phpbb203/in ... opic=15989


(Haha) #7

Prosze.


(Gutek) #8

Otworz notatnik i wklej:

Plik >>> Zapisz jako >>> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> zapisz pod nazwą FIX.REG >>> kliknij podwójnie zrobiony plik i potwierdź >>> reset kompa

Po tym, jeśli jeszcze nie zadziała, proszę się upewnić iż jest:

Prawy klik na Pulpit >>> Właściwości >>> Pulpit >>> Dostosuj Pulpit >>> Sieć Web >>> odznaczona opcja Blokuj elementy pulpitu

C:\Program Files\MkS - odinstalowales program Antywirusa? Usun w trybie awaryjnym folder


(Haha) #9

Dziekuje w imieniu Koleżanki Zofii... Pozdrawiamy serdecznie papa.. :slight_smile: