11117
((...))
27 Grudzień 2008 21:06
#1
Witam ponownie
Byłbym wdzięczny, gdyby Ktoś zerknął na listę procesów (tuż po rozruchu systemu)… Ogólnie nie zauważyłem żadnych problemów z komputerem, ale zdziwiło mnie to, że dawniej było ich ok. 25, a teraz jest ich aż 45 (mimo, iż nic od tego czasu nie instalowałem).
Oto lista:
http://s2.zapodaj.net/79722381.bmp.html
Za ostatnim procesem (System) jest jeszcze “Proces bezczynności” (CPU 97-98, użycie pamięci 16 K)
Góry dzięki za odpowiedź,
Pozdrawiam !
[edit]
Po napisaniu posta i zamknięciu Firefox’a liczba procesów spadła do 42:
http://s2.zapodaj.net/6073332.bmp.html
[/edit]
MichaelP
(MichaelP)
27 Grudzień 2008 21:47
#2
Podaj log z HijackThis . Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Podaj log z Combofix . Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
11117
((...))
27 Grudzień 2008 21:57
#3
Chodzi mi jedynie o to, czy nie ma jakiś podejrzanych procesów, dziwił mnie też fakt wielokrotności niektórych procesów, np.: svchost.exe
Logi były sprawdzane - są czyste.
Pozdrawiam,
(…)
MichaelP
(MichaelP)
27 Grudzień 2008 22:00
#4
Chodzi mi o dokładną ścieżkę tych procesów. Wiele robaków podszywa się pod procesy windowsowe.
11117
((...))
28 Grudzień 2008 09:42
#6
OK, więc dodaję logi do sprawdzenia:
HijackThis: http://wklej.org/id/32404/
Combofix: http://wklej.org/id/32405/
Przy okazji, wiecie może jak pozbyć się danych po AVG który był bardzo dawno usunięty ?
Pozdrawiam.
Chillout
(Chillout)
28 Grudzień 2008 09:48
#7
Menu Start->Wyszukaj->Wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)
Menu Start->Uruchom->Wpisujesz regedit ->Edycja->Znajdź, znajdź następny i wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)
Na koniec czyścisz komputer http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … r+2.06.567 - opcja Cleaner i Rejestr.
11117
((...))
28 Grudzień 2008 10:14
#8
"Menu Start->Wyszukaj->Wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)"
Ten krok wykonałem tuż po deinstalacji.
"Menu Start->Uruchom->Wpisujesz regedit->Edycja->Znajdź, znajdź następny i wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)"
OK, zrobione (także wpisując "Grisoft…). Wydaje mi się, że pomogło.
"Na koniec czyścisz komputer http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … r+2.06.567 - opcja Cleaner i Rejestr."
Komputer czyszczę systematycznie CCleanerem oraz Odkurzaczem : )
Pozostaje sprawa logów.
Pozdrawiam.
huber2t
(huber2t)
28 Grudzień 2008 12:24
#9
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!