Proszę o sprawdzenie listy procesów + LOGI

Witam ponownie :smiley:

Byłbym wdzięczny, gdyby Ktoś zerknął na listę procesów (tuż po rozruchu systemu)… Ogólnie nie zauważyłem żadnych problemów z komputerem, ale zdziwiło mnie to, że dawniej było ich ok. 25, a teraz jest ich aż 45 (mimo, iż nic od tego czasu nie instalowałem).

Oto lista:

http://s2.zapodaj.net/79722381.bmp.html

Za ostatnim procesem (System) jest jeszcze “Proces bezczynności” (CPU 97-98, użycie pamięci 16 K)

Góry dzięki za odpowiedź,

Pozdrawiam !

[edit]

Po napisaniu posta i zamknięciu Firefox’a liczba procesów spadła do 42:

http://s2.zapodaj.net/6073332.bmp.html

[/edit]

Podaj log z HijackThis. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Podaj log z Combofix. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Chodzi mi jedynie o to, czy nie ma jakiś podejrzanych procesów, dziwił mnie też fakt wielokrotności niektórych procesów, np.: svchost.exe

Logi były sprawdzane - są czyste.

Pozdrawiam,

(…)

Chodzi mi o dokładną ścieżkę tych procesów. Wiele robaków podszywa się pod procesy windowsowe.

Poczytaj

OK, więc dodaję logi do sprawdzenia:

HijackThis: http://wklej.org/id/32404/

Combofix: http://wklej.org/id/32405/

Przy okazji, wiecie może jak pozbyć się danych po AVG który był bardzo dawno usunięty ?

Pozdrawiam.

Menu Start->Wyszukaj->Wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)

Menu Start->Uruchom->Wpisujesz regedit ->Edycja->Znajdź, znajdź następny i wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)

Na koniec czyścisz komputer http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … r+2.06.567 - opcja Cleaner i Rejestr.

"Menu Start->Wyszukaj->Wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)"

Ten krok wykonałem tuż po deinstalacji.

"Menu Start->Uruchom->Wpisujesz regedit->Edycja->Znajdź, znajdź następny i wpisujesz AVG i usuwasz (Tylko ostrożnie)"

OK, zrobione (także wpisując "Grisoft…). Wydaje mi się, że pomogło.

"Na koniec czyścisz komputer http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … r+2.06.567 - opcja Cleaner i Rejestr."

Komputer czyszczę systematycznie CCleanerem oraz Odkurzaczem : )

Pozostaje sprawa logów.

Pozdrawiam.

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!