Proszę o sprawdzenie log z ComboFix p/p jest już ok!


(Elinek4) #1

http://www.wklej.org/id/31092/

Wczoraj po użyciu Hijack nie mogłam uruchomić przeglądarek Mozilla, Explorer

Dr.WEB nic nie wykrył dziśiaj po przeskanowaniu, a AVG dał mi komunikat iż virus EICAR został usuniety,

mam nadzieje że log z ComboFix też jest już ok. Z góry bardzo dziękuje za pomoc wszystkim :slight_smile:


(huber2t) #2

start>>uruchom>>>cmd

sc stop MEMSWEEP2

sc delete MEMSWEEP2

po każdej linijce enter

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!