Prosze o sprawdzenie loga


(Mkwasek) #1

Proszę o pomoc

Od paru dni bardzo kiepsko dziala mi internet lecz nie przekroczylem limitu w neostradzie a takze program Kaspersky Anti-Virus 6.0 i s&d niczego nie znajdują wiec prosił bym o sprawdzenie mojego loga

z gory dziekuje


(goomish) #2

Log czysty. W sensie bez jakichś niebezpiecznych śmieci, bo parę nieużytecznych by się znalazło :). Jeżeli cokolwiek powoduje u Ciebie kłopoty z działaniem “internetu” to prawie na pewno nic z tego co pokazały logi.

Przeczekaj trochę a jak się nie poprawi dzwoń na blulajn. Może to TPSA coś “kiepści”.


(Miniuka) #3

już nie ma :slight_smile:

możliwe, że korzystasz z wielu programów, które sciagaja w tel

choć w logu tego nie widać :?


(Mkwasek) #4

a moze mi ktos powiedziec co jest smieciem? bo chetnie to wywale


(JNJN) #5

Proszę przeczytać tematy przyklejone w tym dziale i poprawić posty.JNJN


(Kuz5) #6

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga.

Widziałeś ten komunikat Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów zastosuj sie do niego => inaczej temat poleci do śmietnika :evil:

Logi sa czyste

Ciachnij w HijackThis - resztki SpySweeper

To także ciachnij, chodz zapewne nie masz już tego wpisu, ponieważ on pojawia się tylko raz, sam powinien zniknąć

Kosmetyka:

Start=>Uruchom=>Wpisz polecenie msconfig=>Zakładka Uruchamianie i odhacz:

Jeżeli nie używasz Windows Messenger to go usuń:

Start=>Uruchom=>Wpisz polecenie

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Lub programem Xp-AntiSpy PL

Możesz wyłączyć CTFMON.EXE: Panel sterowania => Opcje regionalne=> Języki => Szczegóły => Zaawansowane => zaznaczasz wyłącz zaawansowane usługi tekstowe