Proszę o sprawdzenie Loga


(Dolomis) #1

http://wklej.org/id/3090fae8c6


(Kambor4) #2

Czysto.

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum


(huber2t) #3

Log wyglada na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!


(Dolomis) #4

Raport z Kasperskyego http://www.wklej.org/id/e677337ffd


(Leon$) #5

usuń z dysku

:slight_smile:


(Agatonster) #6

dolomis ,

Zapoznaj się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów - popraw tytuł na konkretny, mówiący o problemie. Opisz również dokładnie problem. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gifprzy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.