Proszę o sprawdzenie loga


(Maraf) #1

Witam!

Pojawił się problem z amvo.exe.

Bardzo proszę o sprawdzenie loga z CF.

Link: http://wklejto.pl/5559

[http]


(Spandau) #2

Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S ... Tool.shtml

Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s ... ntry369724

lub format

Pobierz Combofix ale nie uruchamiaj wklej do notatnika:

Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.

Usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.


(Maraf) #3

Zrobiłem według instrukcji.

Log po usunięciu: http://www.wklejto.pl/5560


(Spandau) #4

Log wydaje się czysty

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Uruchom pod IE daj raport na forum

lub Dr.WEB CureIt!


(Maraf) #5

Przeskanowałem kasperskim oto log:

http://www.wklejto.pl/5564


(huber2t) #6

Wyłącz i Włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Poza tym ok

:slight_smile:


(Maraf) #7

Dzięki Bardzo. Jastem zobowiązany... Pozdrawiam.