Przy uruchamianiu komputera pojawia się komunikat: “C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1 .bin\M3PLUGIN.DLL”.
Podaję linka do loga po przeskanowaniu Combofixem:
Proszę o sprawdzenie loga i odpowiedź na forum lub e-mail atobiasz@gmail.com
Przy uruchamianiu komputera pojawia się komunikat: “C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1 .bin\M3PLUGIN.DLL”.
Podaję linka do loga po przeskanowaniu Combofixem:
Proszę o sprawdzenie loga i odpowiedź na forum lub e-mail atobiasz@gmail.com
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dziękuję za odpowiedź. Po zrestartowaniu komputera problem zniknął. Prawdopodobnie Combofix go usunął.