Proszę o sprawdzenie loga


(Atobiasz) #1

Przy uruchamianiu komputera pojawia się komunikat: "C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1 .bin\M3PLUGIN.DLL".

Podaję linka do loga po przeskanowaniu Combofixem:

http://wklej.org/id/29995/

Proszę o sprawdzenie loga i odpowiedź na forum lub e-mail atobiasz@gmail.com


(huber2t) #2

W logu nic nie widzę

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!


(Atobiasz) #3

Dziękuję za odpowiedź. Po zrestartowaniu komputera problem zniknął. Prawdopodobnie Combofix go usunął.