Proszę o sprawdzenie loga

Witam jestem pierwszy raz na forum , szukam pomocy mój komp zwariował złapałam jakieś dziadostwo , gdy skanuję kasperskim to nie znajduje wirusa… oto mój Log

przede wszystkim zainstaluj SP2 oraz wszelkie łaty

Wiśta wio łatwo powiedzieć… jestem naprawdę początkująca gdzie znajdę te łaty?

możesz rozwinąć co znaczy zwariował? Co sie dzieje?

SP2 oraz wszystkie uaktualnienia znajdziesz na stronie Microsoftu,

start >>> wszystkie programy >>> u góry masz Windows Update

Miałam zainstalowany Avast pokazywał , że na dysku C jest trojan , ale nie można go było usunąć , w końcu znajomy zrobił mi format i zainstalował Kasperskiego i Kerio Presonal Firewalla , komp ciągle informował że Ktoś o adresie 10.2.6.16 wysyła pakiety ICMP do twojego komputera ! przeczytałam o szczepionkach na trojany zainstalowałam , ale i to nic nie dało poprosiłam syna żeby zrobił loga , i nie wiem co zrobił , ale na kompa nie można było wejść a teraz jest taki log :frowning:

Ale nic nie widać, żeby siedziało - ściagnij Ewido

http://www.searchengines.pl/phpbb203/lo … 16762.html i zrób update w programie, po tym zeskanuj kompa, jak nic nie znajdzie jest OK

Witam ponownie, zrobiłam wszystko wg wskazówek po przeskanowaniu ewido znalazł 3 Spywere.Cookie.Adac… i 1 Heuristic.Win32.Morphine-Crypted, posyłam loga do sprawdzenia

I jeszcze pytanie , firewall daje często takie komunikaty -Ktoś z 10.2.2.1, port 2786 próbuje się łączyć z portem 135 używanym przez ‘Generic Host Process for Win32 Services’ na twoim komp szczegóły o aplikacji c/windows/system32//svchost.exe- co one oznaczają?

log jest OK

Użyj Windows Worms Doors Cleanera zmień znaczki z disable na enable. Po użyciu tego narzędzia wymagany jest reset sysa :wink:

Witam to znowu ja :slight_smile: po uruchomieniu kompa skanuję go ewidem i za każdym razem znajduje Spyware.Cookie.Adoc… i inne Spyware.Cookie-Hitbox Web Cent Trad… co zrobić żeby pozbyć się tego dziadostwa? :frowning: