Proszę o sprawdzenie logów - spowolnony komputer


(Mikeal222) #1

Komputer włącza sie strasznie wolno , autostart ograniczony do minimum, antyvirus nie obciążający nie wiem co jest jest już tak od dłuższego czasu.

Logi z OTL http://wklej.org/id/643135/ extrasotl http://wklej.org/id/643137/ I HJT http://wklej.org/id/643138/ RSIT http://wklej.org/id/643139/

Patrząc po logach widze ze jest duzo smieci , system stoi dość długo ~3 lata wiec troche sie nazbieralo zalezy mi zeby jeszcze troche postał i zeby go odmulić bo konfiguracja jest dość dobra nawet jak na te lata ..

pzdr z góry dzieki


(Acorus) #2

Odinstaluj vShare.tv plugin 1.3.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt .Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Mikeal222) #3

Dzięki , ze tak szybko zareagowałeś , zaraz wykonam to o co prosiłeś.

-- Dodane 08.12.2011 (Cz) 13:47 --

http://wklej.org/id/643548/ raport z otl

otl.txt http://wklej.org/id/643572/


(Agatonster) #4

mikeal222 ,

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Acorus) #5

W OTL użyj opcji Sprzątanie.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez: http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe jako out of date.


(Mikeal222) #6

no z tego co widze to raport z malware bedzie ciekawy:) potrzebujesz ejszcze jakieś logi?


(Acorus) #7

Możesz pokazać raport Malwarebytesa.


(Mikeal222) #8

http://wklej.org/id/643809/ raport mbam

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... yrtte.png/ foto z usuwania - kwarantanna

z tego co widze to nie wyglada to najlepiej


(Acorus) #9

Usuń wszystko i będzie dobrze.Wykonaj resztę.


(Mikeal222) #10

najgorsze jest to , że nagle zniknął mi otl i rsit ..


(Acorus) #11

Dlaczego najgorsze.Tak miało być.Są już niepotrzebne.