Przechowywanie danych tylko i wyłącznie w chmurze z pakietem biurowym


(dr.boczek) #1

Potrzebuję dość specyficznego rozwiązania - mam sporo dokumentów w formacie excel i word. Zależy mi na tym aby mieć pełną kontrolę nad dostępem do tych danych i nie przechowywać ich lokalnie. Teoretycznie mogę użyć Dokumentów Google ale dokumenty są już stworzone w formacie Microsoft Office 2010 i tylko na tym pakiecie wyświetlają się poprawnie. Słyszałem o pakiecie Office365 ale nie do końca rozumiem jak on działa - gdzie przechowywane są dokumenty i czy jest możliwość łatwego zablokowania dostępu do nich - załóżmy że pracuję na laptopie, któregoś dnia ktoś laptopa ukradnie i nie może mieć możliwości odczytania danych.

 

Ewentualnie jakieś dyski sieciowe - Dropbox i GoogleDrive odpada ponieważ one synchronizują dane z lokalnymi dyskami. Próbowałem Azure ale okazuje się że tego nie można zamontować w Windows7.

Może ktoś ma jakieś sugestie?


(Judykator) #2

Wrzucić na droboxa kontener truecrypt