Przeciązona centrala ,bardzo wolny internet TP,co robić

Witam mam Neostradę 1mb/s ,w ostatnim czasie byłem zachęcany przez infolinię na neostrade 2mb/s .W ostatnim czasie internet tak jak dziś działa z prędkością 0,1-0,5mb/s .Problem ustępuje w dni robocze oraz w nocy ,dzwoniłem dziś na infolinię techniczną i się dowiedziałem ze nic nie mogą zrobić .Bo centrala jest przeciążona ,u mnie występowało kilka przeciążeń w ostatnim czasie .Mam nie całe 4km do centrali ,rozbudowa przewidywana na połowę roku ,i mam takie pytanie czy mogę i w jaki sposób uzyskać rekompensatę za marny internet obecnie płacę 54zł za 1mb/s oraz 40 za telefon ze starym naliczaniem impulsowym .Zniesmaczony sytuacją dzwoniłem do Netii i mi zaproponowali Internet 1mb/s za 40.57zł oraz Plan Non stop telefon za 40.57zł przez całą umowę .Wiem ze na łączu BSA ,nic nie zyskam ale domownicy chociaż za darmo pogadają .Proszę o odpowiedz czy zostać w TP czy wybrać Netię ,na takiej odległości 6mb/s nie pójdzie .A jeśli dojdzie do skrócenia linii to TP mnie chyba musi przepiąć do szafy ONU ,nawet jeśli mam Netie bo jestem na końcu linii .Czy dobrze myślę ?.

Przeczytaj umowę, z tego co się orientuję masz prawo do rekompensaty.

rogacz znalazłem prawie trzyletnia (niedługo mi się kończy).Dawniej były łącza 1mb/s więc nie zapoznawałem się z treścią ,dzisiaj czytam by mieć szanse na rekompensatę trzeba pozostawać bez aktywnej usługi powyżej 36 godzin w tedy się należy 1/30 abonamentu za każdą dobę zwłoki .Więc z tego widzę ze sprytniutka firma ,a jak jest teraz z umowami 1mb/s w tp i Netii ?.Gdzieś czytałem ze setki tysięcy abonentów TP ,mają ogromne problemy podnieśli prędkość nawet do 20mb/s a mają zacofane centrale z lat 90 kiedy to TP była państwowa.

W netii jest od 2 mb/s na liniach tp jak się nie mylę wcześniej było od 1 mb/s

najlepiej brać 2 usługi w pakiecie internet+telefon bo wtedy taniej

Ja mam netię i nie narzekam wpierw miałem 2 mb/s 1zł(6 miesięcy) potem 64zł ale zmieniłem w ramach gw. ceny bez przedłużania umowy po 6 miesiącach na 6 mb/s za 52zł z groszami

taką mi ofertę zaproponowali,mogłem pozostać na 2 mb/s za 42zł ale wolałem szybszy net i tak trochę taniej niż 64zł (net na liniach tp )

Miałem coś podobnego z Netią. Zrobiłem to tak, że zadzwoniłem zgłosiłem awarię, przyjechali technicy zbadali łącze, wyszło, żę w porządku jest. Problem ustał na jakiś czas. Potem znowu, więc napisałem skargę, z tego co mi powiedziano zostałem przepięty na inną centralę i problem ustał. :slight_smile:

Ja kiedyś też miałem taką sytuację i w końcu przepięli i wiem że za jakiś okres nie musiałem płacić.

pzdr

Należy zgłosić tą wadę jako reklamację - TP traktuje uwagi na info linii jako problem techniczny a nie reklamacja.

Reklamacja musi być załatwiona zgodnie z prawem a odpowiedź musi być na piśmie.

i jak tam kolego napisales cos do tp bo ja mialem te sama sytuacje w zeszlym tyg wczoraj i dzis i tez bym cos zrobil bo kasuja grubo za neta a zaczyna mnie denerwowac iz nie wywiazuja sie z umowy ,