Przegłądarki nie działają po zmianie prędkości łącza


(Jewel17) #1

Mam następujący problem. Wczoraj zmieniono mi prędkość Internetu, z 8 na 50 mb. Mam nowy modem. Wszystko teoretycznie działa, w sensie, ze Internet jest. Programy takie jak gg, msn i inne komunikatory działają bez zastrzeżeń. Speed testy wykazują pełną prędkość, ściąganie też ok. Natomiast mam problem z każdą jedną przeglądarką! W większości przypadków nie wczytują się strony - przekroczono limit czasu połączenia (timeout) albo po prostu, ze przeglądarka nie mogła otworzyć strony. Żeby wejść na jakaś stronę muszę odświeżać np po 50 razy, za ktoryms sie uda (czasem jesli sie wczyta strona to nie dop konca).. Ping na wiekszosci stron mam 7-8 ms. Nie mam pojęcia skąd wynika problem i czy ewentualnie dzwonić z tym do firmy od Internetu (mogą powiedzieć, ze teoretycznie net jest i to nie ich problem). Przeinstalowanie przeglądarki nie pomoglo.. Proszę o pomoc


(Gryf00n) #2

zmień serwery DNS lub wyczysć bufory

http://www.icontrol.pl/blog,czyszczenie-pamieci-dns

lub użyj Complete Internet Repair

http://traxter-online.net/naprawa-winso ... rnetowego/


(Bander zwierz) #3

Zarchiwizuj zakładki, zapisz listę wykorzystywanych rozszerzeń i własnych ustawień, które wykorzystujesz w przeglądarkach, a następnie zmień nazwy folderów, w których te przeglądarki trzymają konfiguracje użytkownika.

Na przykład, w Windows XP, Chrome trzyma swoją konfigurację w folderze

%USERPROFILE%\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome

...należy zatem zmienić nazwę tego folderu na np. Chrome.old Oczywiście, kiedy Chrome będzie zamknięte.

Po ponownym uruchomieniu przeglądarki zostanie założony nowy profil konfiguracyjny, który powinien być przystosowany do nowych warunków. W starym profilu będą znajdować się stare ustawienia konfiguracyjne, na wypadek gdyby okazało się, że któreś z nich jest niezbędne. Wówczas można zamienić nazwy, aby zarchiwizować stare ustawienie i przywrócić je w nowym.


(Danielm86) #4

Quenthel , pewnie używałeś "optymalizatora" łącza.

Pobierz ten program http://www.appsmaker.com/media/dl/produ ... _Setup.exe

i ustaw wartości kontrolowane przez system..


(Jewel17) #5

Dziękuję bardzo. Ale niestety żaden z wymienionych sposobów nie pomógł :(. Jest ciągle tak samo, nawet po czyszczeniu ustawień internetowych i całkowitej reinstalacji przeglądarek (zainstalowałam też nowe, np. Safari, którego wcześniej nie używałam - to samo). Jedynie zaproponowany program AppBooster mi nie działa (wiesza się za każdym razem przy próbie uruchomienia).

Wygląda na to, że to nie jest wina proxy czy DNSa... Myślałam jeszcze, że co coś z adresem MAC, ten routera i komputera są inne.. Ale pewnie kombinuję już na siłę bo nie mam pojęcia co może być przekrzyczaną. Może to jednak bezpośrednio wina routera..?


(unnoticed.) #6

Być może. Na Twoim miejscu skontaktowałbym się z dostawcą i przedstawił problem. Skoro zmiana dotyczyła prędkości, a Ty w swojej konfiguracji nic nie zmieniałaś, to znaczy, że wina leży po stronie usługodawcy.