Przeinstalowywanie systemu

Witam!

Mam taki hmm, problem? Problemem bym tego nie nazwał, a mianowicie nie wiem do końca jak zabrać się przeinstalowaniem windows’a xp na windows’a 7. Dla niektórych może wydać się to trochę śmieszne, ale ja jestem całkowicie zielony w tych sprawach a chciałbym przeinstalować sobie system i przy okazji nauczyć się czegoś nowego. Może na początek podam parametry mojego komputera, nie wiem czy są to wszystkie, ale myślę że są.

 

4gb pamięci RAM

Procesor: Pentium® Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz

Karta graficzna: ATI Radeon HD 4650

Karta dźwiękowa: Realtek HD Audio output

Karty sieciowe: Karta sieciowa 1394

                        Realtek RTL8168C§/8111C§PCI-E Gigabit Ethernet NIC

 

Wyrobi ten komputer z takimi parametrami na “siódemce”?

Dobra, to na tyle z parametrami. A więc sprawa wygląda tak że mam już windows’a 7 na płycie, ale nie mam sterowników. Mam jakieś sterowniki ale one są tylko do xp i wisty. Więc jeśli nie mam tych sterowników, to muszę ściągnąć do karty graficznej, karty dźwiękowej, karty sieciowej i do czegoś jeszcze? Do procesora też są jakieś sterowniki?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi  smile.png

 

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/installing-reinstalling-windows#1TC=windows-7

Do zainstalowania Win7 potrzebujesz sterowniki od płyty głównej(chipset-nie zawsze jest potrzebny to będzie widać czy jest potrzebny), karty dźwiękowej, graficznej, sieciowej.

Komputer jak najbardziej ogarnie 7 i będzie śmigał. Przy 4GB zalecam instalacje wersji 64bitowej :stuck_out_tongue:

Problemu ze sterownikami nie będzie.

 

http://12244.wpc.azureedge.net/8012244/drivers/rtdrivers/cn/nic/0002-Install_Win7_7091_01212015.zip - sterownik do Twojej sieciówki resztę dotargasz sobie sam jak będą problemy pisz.

Dziękuje  :slight_smile: