Ostatnio kilkoro znajomych ma problem z dostaniem się na serwer pewnej gry (nie mają połączenia ze swojej sieci (Chello) do hostera owej gry. ). Mają jednakże połączenie z moim IP , ja zaś mam z tymże serwerem.
Czy istnieje możliwość uruchomienia “bypassu” dla nich przez moje łącze? (Neo+Livebug)
Od razu zaznaczam że jestem raczej początkujący w tej kwestii .
Było coś podobnego z moim łączem , ale tepsa , choć też nic nie wiedzieli ("To po stronie Multimedii, proszę pana, oni blokują IP neostrady - w MM zrobili wielkie oczy jak się o to spytałem) - po godzinie naprawiła.
z Chello już drugi dzień nic nie działa. Próba tracertu wygląda następująco:
Trasa śledzenia do 217.172.224.10 przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30
1 * * * Upłynął limit czasu żądania.
2 * * * Upłynął limit czasu żądania.
3 14 ms 19 ms 19 ms upc-task-gw.task.gda.pl [153.19.0.5]
4 18 ms 14 ms 14 ms ci-kom-gw.task.gda.pl [153.19.252.14]
5 * * * Upłynął limit czasu żądania.
6 * * * Upłynął limit czasu żądania.
(...)
Wiem, że moje IP jest widziane z sieci chello. Jednocześnie widzę ze swojego komputera serwer gry. Stąd sam pomysł, umożliwi może granie koledze (choć na pewno lagowe, ale lepsze takie niż żadne).
Domyslam się , że musiałbym postawić komp jako proxy - problem w tym że gra (Neverwinter Nights, idzie z chello do Multimedia Polska) używa portu 5121. I szczerze . Nie wiem jakiego programu serwera użyć, nie wiem jak ustawić. Domyślam się tylko tą cząstką wiedzy którą mam, że coś takiego jest możliwe… dlatego liczę na pomoc.