Przekierowywanie portów

(Cyber2hot) #1

Obecnie posiadam router Cerberus ADSL lite + soft od safecom. Na starym firmware, nie mogłem uzyskać efektu publicznego ip po przez przekierowywanie portów oraz DMZ, a po wgraniu nowego softu ten sam efekt. Jestem totalnie zielony w tych sprawach i nie wiem co robić, załóżmy w zakładce Virtual Server, wpisuje start-end-private port 2800, TCP i UDP, kolejno mój wewnętrzny adres IP - stawiam serw ftp (ustawiam port 2800) i przy pomocy zewn IP nie mogę się połączyć... trzeba coś jeszcze zrobić? Grzebać gdzieś w ustawieniach? bo innego sposobu niż ten co podałem chyba nie istnieje. Dodaje, że dla "upewnienia się", odinstalowałem kasperskiego, wyłączyłem firewall w routerze jak i ten wbudowany w system win, lecz i to nie podziałało... pomocy ; )

(Mrooveq) #2

oczywiście próbujesz się połączyć z zewnątrz swojej sieci?

bo jeśli z wewnątrz, to na pewno się nie połączysz próbując się łączyć z zewnętrznym IP swojego routera.

btw, do działania FTP trzeba przekierować dwa porty, ten od połączenia kontrolnego (normalnie 21) i ten od połączeń z danymi (normalnie 20).

(Cyber2hot) #3

Stawiam serw w cs 1.6, ustawiam port UDP i UTP 2800 (i tworzę taką regułę w Virtual Server) i kumple zewnątrz nie mogą się połączyć :confused: przez public IP. Jedyne wyjście to hamachi, ale lagi itp. co mocno psują zabawę. BTW. Jak włączam DMZ na moje wewnętrzne IP, też nie działa!! … słyszałem, że jest stronka co wpisuje jakieś dane i sam mi konfiguruje porty itd. tylko jaka

(Mrooveq) #4

od jakiego ISP masz łącze?

(Cyber2hot) #5

ISP ? :>

(Mrooveq) #6

dostawcy usług internetowych.

(Cyber2hot) #7

Netia, przysługiwane mi jest zmienny publiczny adres IP

// Połączono posty.