Przelew z PKO inteligo do innego banku


(Lukaszeknoszczyk14) #1

25 sierpnia o 22 wysłałem kolesiowi kasę na konto, wczoraj 26 sierpnia o 21.43 odpowiedział ze jeszcze nie dostał, kręci coś czy naprawdę jeszcze mogły nie dojść?


(Poniaatowski) #2

Może źle wpisałeś cyferki jego konta.


(Danielson) #3

generalnie spokojnie powinno zostać już zaksięgowane


(Poniaatowski) #4

A nie możesz spr. na stronie ipko czy na dobre konto wysłałeś?


(Mateuszlak) #5

Przelew poszedł z PKO dopiero 26, a odbiorca dostanie je dzisiaj, mało kiedy jak pieniądze są wysłane jednego dnia, to odbiorca w innym, banku ma pieniążki tego samego dnia.

Przelewy mają w dzień 3 eliksiry jak dobrze pamiętam 8 rano, 12 i 16. Po tych godzinach, pieniążki dopiero są wysłane kolejnego dnia. Nie wiem czy dokładnie tak jest w PKO akurat, ale na pewno podobnie.


(Hashimoto) #6

Przelew powinien pójść przy najbliższej sesji elixir. Opóźnienie może wynikać z księgowań po stronie banku odbiorcy. To, że przelew "poszedł już" nie znaczy, że pieniądze są już na koncie wierzyciela (przykładem mogą być przelewy międzynardowe).


(Utrivv) #7

Do tego niektóe banki przebąkują że pieniądze księgują dopiero na drugi dzień PO dotarciu przelewu.

Z mojego doświadczenia Allegrowego wynika jednak że odpwoiedź "Jeszcze nie doszło" to standardowa odpowiedź sprzedającego (prawie tak samo częste jak słynne "U mnie działa". Pamiętacie ten kawał? Przychodzi informatyk z help desku do lekarza i mówi że mu wątroba nawala a lekarz na to: Dziwne, u mnie działa)

Z kolei różne firmy czekają nie tyle na przelew ile na wklepanie przez panią Jadzię tego przelewu do jakiegoś systemu typu CRM. Jeżeli mają dużo pracy to info o tym pojawia się po tygodniu.


(Pcz 07) #8

Mam konto w PKO i to jest normalne. O tej godzinie co podałeś to na pewno nie doszło tylko na drugi dzień dopiero tak gdzieś około południa. Taki bank.


(Lukaszeknoszczyk14) #9

dziękuję WAM za pomoc, pewnie dzisiaj dostał już (a raczej na pewno). w każdym razie na pewno wpisałem dobrze jego numer konta


(system) #10