Przeniesienie systemu na nowy komputer

Witam serdecznie

Piszę do Was w dość ciekawej sprawie. A mianowicie aktualnie pracuję na moim komputerze od około 4 lat (bez żadnej reinstalacji systemu) i przyszła pora na zakup nowego komputera. Chciałbym się teraz Was zapytać o kilka istotnych dla mnie rzeczy:

  1. Na starym komputerze mam skonfigurowany system do moich wszelkich potrzeb etc. Przeglądarki, hasła, konta e-mail, programy, profile itd. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość, że dysk ze starego komputera podłączę do nowego, doinstaluję systemowi sterowniki i system będzie normalnie chodził?

  2. Jeżeli pierwsza opcja odpada to czy jest jakiś program, który przygotuje dla mnie listę zainstalowanych programów w komputerze, ewentualnie wykonach ich kopię zapasową w celu wdrożenia jej na nowym dysku?

  3. Mam skonfigurowanego Outlook Express. Czy istnieje możliwość wykonania kopii profilu i przeniesienia go na nowy komputer?

Skorzystaj z programu Łatwy transfer w systemie Windows. Posłuż się artykułem Windows 7 - opis instalacji strona 21, tylko zastosuj płytę Windows XP. Z resztą sobie poradzisz.

Link —> http://www.odw-mor.yoyo.pl/index.php?op … &Itemid=63

Wprawdzie artykuł tyczy się czego innego, ale cię przynajmniej naprowadzi.

  1. Dysk możesz spokojnie przenieść. System wykryje nowy sprzęt,a sprzęt (Bios) nowy dysk.

Po pierwsze to odpowiedz sobie na pytanie na jakiej licencji masz OS na starym kompie, jeżeli to OEM to w myśl eula nie masz prawa zainstalować go na nowym kompie.

Z tym byłbym ostrożny. Jak samo zrobiłem jak zmieniałem kompa i po podłączeniu dysku i uruchomieniu kompa wywaliło i w przepięknym stylu ekran śmierci i tyle.

Jeśli zostanie przy starym dysku będzie ok. Windows napisze, że jest piracki, ale wystarczy aktywacja telefoniczna.

Bzdury pleciesz, co z tego że aktywuje go telefonicznie jak będzie nielegalny :stuck_out_tongue: